christer hansen Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det er sikker 40 tråder om dette emne men er ny bruker har kjøpt en 07 mod 118d m-sport men føler at jeg mangler angel eyes! hvor kan jeg skaffe det og hva koster det? bilde av bilen:
bmwkizn Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 GS bildeler.no. gå inn på nettbutikken. tast inn reg nr. Å klikk på lykter
ullsokken Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Grandahl <3 bilen min kommer fra der også Tror jeg så den der forrige uke eller 2 uker siden. Oioi... vær forsiktig. Ser du har gule lys, ikke pent om du mikser med hvit/blåe angeleyes da. Prøv få orginalt. Synes det blir for jalla om man mikser farger og setter på uorginalt.
Robin L Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 sjekk om disse er til salgs ennå : ) viewtopic.php?f=14&t=144848&hilit=angel+eyes pen bil forresten
christer hansen Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 takker for alle tips... kan nok stemme at den stor der forrige uke var der på lørdag og onsdag hentet vi bilen.. fint med grandahl går fort å få bilen! noe mer jeg burde gjøre med bilen? liker best når det er cleant utseende
bmwkizn Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Grattis ihvertfall med en utrolig pen bil Ettersom du har hvit bil, så tror jeg det hadde blitt pent med noe 18" hjul med sort senter, og litt lett toning av vindu men det er jo selfølgelig en smaksak
christer hansen Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Grattis ihvertfall med en utrolig pen bil Ettersom du har hvit bil, så tror jeg det hadde blitt pent med noe 18" hjul med sort senter, og litt lett toning av vindu men det er jo selfølgelig en smaksak har planer om å tone rutene tenkt også 18" på men blir jo mest dama som kjører den så kanskje det sporer mye... Men på en annen side så blir det til at jeg bruker den bilen mest så da ble det vel 18". har en mondeo 09 mod, men savner bmw sårt.. godt vi kjøpte en nå!hehe bilen som etterhvert blir kone bil:
bmwkizn Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Ok. Da skjønner jeg. var en SYKT stilig Mondeo du hadde å da
Wacman Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 for å få riktige angel eyes på en så ny 1'er er det bare å kjøpe ettermonteringssettet for xenonlys.. Jallaløsninger vil se såpass crap ut at du likegjerne kunne latt være..
ullsokken Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 for å få riktige angel eyes på en så ny 1'er er det bare å kjøpe ettermonteringssettet for xenonlys..Jallaløsninger vil se såpass crap ut at du likegjerne kunne latt være.. Enig i den... Og den litt over her også om 18" eller 19", type svarte med sølv eller rød kant hadde vært kult, gjør noe spes med utseendet så den skiller seg litt ekstra ut. Det er kjempe pent til hvit bil. namnam felger http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... sch009.jpg
christer hansen Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Ok. Da skjønner jeg. var en SYKT stilig Mondeo du hadde å da takker mondeoen er kul den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå