bjarne320 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 holder på og gjøre bilen klar for lakk,har noen bilder fra sånn den var første dagen eg hadde den og til no,har fleire men får di ik inn på dataen fra tlf har kjøpt nye felger,litt anlegg,noe styling,kommer meir
bmwkizn Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Første gangen jeg har sett gul E39. Syns det var en stilig farge på en ellers stilig E39
bjarne320 Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Første gangen jeg har sett gul E39. Syns det var en stilig farge på en ellers stilig E39 ja er ik mange av denne fargen ser frem til den er ferdig,sattsa på denn er klar på tirs-ons til montering
Lars89 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Den var veldig... gul! Har veldig sans for individualbiler Bilder av interiør? Hvordan felger/styling har du handla?
bjarne320 Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Den var veldig... gul! Har veldig sans for individualbiler Bilder av interiør? Hvordan felger/styling har du handla? ska ta bilder,men må bare få d litt finere først er vanligt svart skinn,men lyst på noe ant men svidd av ganske mye i d sisste,så må vennte litt med nye ting di svarte 19" du ser på bilde,og karbon delene,m5 speil,ny m5 front spoiler og litt div led lys og meir kommer og sku ha hatt en m5 bakfanger om noen sku ha en på lur
Bmw-518 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Dette var en stilig BMW E39.....blir spenede å følle med på....
Just-turbodiesel Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 dette var veldig one of a kind og tøft! me like
bjarne320 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 takker ja sattser på d ska bli bra kjipt at eg ik fikk tatt sisste rest av nedpussingen/sparkling,var meiningen eg sku gjøre bilen klar for lakkering,dekke og alt,han sku bare komme og sprøyte den,men e litt redusert i funksjonen etter ein lavpanna mindre smart dud brukte hode mitt som meisell i asfalten 7-8 ganger (etter og spennt meg ned bakfra) og 50% sykemeldt,men men, så no e da og vennta på at han som ska lakke den tar sisste rest av sliping/sparkling/dekking satsa på den er ferdig tirs/ons kjekt og begyne på montering se fremmskritt
bjarne320 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 da var den lakka begynt og få den ferdig utvenigt har litt bilder kommer meir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå