utkleven Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 hei vet ikke om jeg legger ut dette riktig sted men har litt problemer med bilen min. jeg har klima på bilen og det driver og blåser litt ujavnt på gradene. og så fra blåsedysene bak blåser det bare kaldt uansett hva som skjer. om gradene og det hulet i mitten fårran står på 3 røde prikker. noen tips?
Robin L Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 er det vifta som blåser ujevnt du mener? du har automatisk klima? (sånn display osv) hvis det er vifta som blåser ujevnt og med aut.klima er det nok regulatoren for vifta. den ligger oppunder hanskerommet og er ganske lett å skifte. bak: har du to hjul der? ett for luftmengde og ett for varmt/kaldt (rød/blå) hvis du kun har ett hjul der, så er dette kun for luftmengden, og da går det ikke an å få varmluft baki der desverre... har du to hjul, så skal det være mulig å få varme der. har ikke noe med hjulet i midten forran å gjøre!
utkleven Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 hei har helautomatisk klima. ja det som er probleme forran er at vis det er hvartm og jeg skrur ned gradene og det begynner og blåse så varierer "mengden" luft som kommer ut. til det bak så er det bare en bryter. så da er det vell bare kald luft bak der. takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå