Endre87 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Lurer på å montere Navi Pro i min E46 og lurer på om noen har gjort dette før, er det mye jobb og hvordan blir det med å flytte varmeaperat konsollen osv, og er det mye ledningsnett så må byttes og hvordan er dette å bytte i så fall? Min bil har originalt CD-spiller, takker på forhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 du finner sikkert en og annen diy-tråd på google hvis du søker litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Dette er det skrevet ganske mye om både her inne og andre steder, men det er en kurrant jobb så lenge du har alle delene du trenger, og en del timer tilgjengelig. Det tar en del tid. Ikke noe særlig hokkus pokkus. Jeg brukte anvisningen fra BMW selv da jeg gjorde det i E38, så hvis du har tilgang på TIS ligger det sikkert monteringsveiledning der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Se på www.e46fanatics.com... Lå en fin diy der før angående ettermontering av navi i e46. Om det er samme navi som du skal ha vet jeg ikke, men fremgangs måten blir vel den samme uansett ville jeg tro. Du må ha digitalt klima/ac for å bytte om da, slik jeg forsto det i DIY saken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå