Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte å justere clutchen på ? Er så sinnsykt slitsomt med lange køer der man må clutche hele tiden. Er lissom tung å trykke og holde inne

Skrevet
Er det noen måte å justere clutchen på ? Er så sinnsykt slitsomt med lange køer der man må clutche hele tiden. Er lissom tung å trykke og holde inne

Kan jo kanskje muligens vurdere å sette bilen i fri så du slippe å holde clutchen inne i ventetid? :roll:

Skrevet

bare ikke kjør oppi røva på han foran.... la det heller være litt rom også kjør framover sånn at du akkuratt ikke trenger og holde clutchen.... pleier alltid la det være en sånn 5-30 m mellom meg og bilen foran... mye mindre stress

Skrevet

Jeg skjønner hva han mener. Har samme på min. Veldig hard på clutchen, og når jeg først sitter i kø er det veldig slitsomt. Nytter ikke å ha 30 meter luke for å unngå clutch bruk, hvis du har kjørt i kø i oslo.

Skrevet
man skal IKKE la det være 5-30 meter mellomrom når man står i kø. man skal nærmest ligge i ræva på bilen foran.

det er slike ting som lager kø bakover

Det er vel vanskelig å lage kø bakover, når det faktisk allerede er kø?

Skrevet

Ja her er det mange gode tips så hvis man har en tung clutch på bilen så er det ikke noe å gjøre med mekanisk ? Noe å bytte eller justere på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...