thomjak Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Er det noen måte å justere clutchen på ? Er så sinnsykt slitsomt med lange køer der man må clutche hele tiden. Er lissom tung å trykke og holde inne
|Ole| Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Er det noen måte å justere clutchen på ? Er så sinnsykt slitsomt med lange køer der man må clutche hele tiden. Er lissom tung å trykke og holde inne Kan jo kanskje muligens vurdere å sette bilen i fri så du slippe å holde clutchen inne i ventetid?
thomjak Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 ja seff, men tenker heller på når man må krype fremover
Smurfen Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 bare ikke kjør oppi røva på han foran.... la det heller være litt rom også kjør framover sånn at du akkuratt ikke trenger og holde clutchen.... pleier alltid la det være en sånn 5-30 m mellom meg og bilen foran... mye mindre stress
-Anders- Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Jeg skjønner hva han mener. Har samme på min. Veldig hard på clutchen, og når jeg først sitter i kø er det veldig slitsomt. Nytter ikke å ha 30 meter luke for å unngå clutch bruk, hvis du har kjørt i kø i oslo.
lierbimmer Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 man skal IKKE la det være 5-30 meter mellomrom når man står i kø. man skal nærmest ligge i ræva på bilen foran. det er slike ting som lager kø bakover
Otis Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 man skal IKKE la det være 5-30 meter mellomrom når man står i kø. man skal nærmest ligge i ræva på bilen foran.det er slike ting som lager kø bakover Det er vel vanskelig å lage kø bakover, når det faktisk allerede er kø?
thomjak Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Ja her er det mange gode tips så hvis man har en tung clutch på bilen så er det ikke noe å gjøre med mekanisk ? Noe å bytte eller justere på?
Bimmerlars Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Trene beina eller sjekke utløserlager for treghet på akslingen. Evnt kjøpe bil med mindre motor og lettere clutch. Får ikke justert det bort dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå