Alpejohn Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hei, For en stund siden hadde jeg en tråd ang. bilen min som er en del lavere på eine sida bak. Så tenkte jeg skulle feilsøke litt i helga, og da lurer jeg på om noen har tips til hva jeg bør sjekke. Vet det var snakk om brudd i gjennomføring inn i bilen, er det lett og komme til kontakten på nivåsensoren? Og er det en sensor på hver side eller finst det kun en? Hvor finner jeg andre enden av denne kabel-matta inni bilen? Og er det noe annet som kan sjekkes? Noen spesielle plasser å sjekke for luftlekasje? Vet ikke om det er luft i systemet på den ene siden i det hele tatt, så da er det jo litt vanskelig å lete etter lekasjer. Om dette blir en enkel sak for bmw verstedet, så kan det vel kanskje ikke koste så mye med feilsøking, er vel ikke så mye som kan være galt her? Eneste som kan være galt som jeg tenker er: Lekkasje Gåen nivåsensor Brudd i ledning til nivåsensor Hull i belgen (noe jeg tviler litt på men) Og alt dette burde jo være greit å finne ut av for et verksted tenker jeg Skal og inn og lese feilkoder snart, men er ingen lamper som lyser for nivåreg. men kan vel kanskje være no som ligger der likavel. Tips mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 skade på kabler til nivåsensor tror jeg,må demomtere fremre gulvpanel i bagasjerom for å komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 skade på kabler til nivåsensor tror jeg,må demomtere fremre gulvpanel i bagasjerom for å komme til Har en liten følelse av det jeg og, da jeg målte første gang, var den for lav, andre gangen jeg var tenkt å se på det var den plutselig normal, men nå er den bare lav hele tiden. Noe annet jeg kan undersøke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå