Leadfoot Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Den så skrekkelig pen ut! Men konebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Den så skrekkelig pen ut! Men konebil? Takk Konebil / dama sin. Jeg hadde planer om å bruke den selv men suget etter m3 ble for sterkt. Så da endte det med at hun kjøpte den av meg når jeg var ferdig (er det vertfall snart) å resturere den og nå holder jeg på å resturere m3'en. Dessuten synst jeg at bilen var alt for strøken til å bygge om med større motor. Bilen ser nesten ny ut under. Å ja hun er flink å kjøre. Både sidelengs og rett frem Skal se om jeg får montert på bakfangeren i morgen å få tatt mer bilder, må være fint vær siden jeg må kjøre den ut på verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Da kom det endelig noen nye bilder Valget ble Keskin kt3 isteden for bbs rs (for mange som har det synest jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Ser veldig bra ut Men legg ut et bilde mer fra siden, så vi får se felgene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Ser veldig bra ut Men legg ut et bilde mer fra siden, så vi får se felgene også Da var det lagt ut ett bilde som viser felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Nye bilder tatt idag: Nå er den klar for å vises fram på BMW treffet til GS Bildeler i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Knallpen bil. Ser frem til å se denne på treff til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Perfekt E30, denne satt rett i sikringsboksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Tror det var denne jeg så idag i spjelkavika idag, en hvit e30 iallfall, med ei blondine i? knall flott bil! Kunne gjerne ha hatt denne som min manne-bil jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Og jeg kunne vært dama di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Tror det var denne jeg så idag i spjelkavika idag, en hvit e30 iallfall, med ei blondine i? knall flott bil! Kunne gjerne ha hatt denne som min manne-bil jeg da. Brunette med blonde striper så snakker vi Ja jeg hadde ikke hatt noe imot å brukt den selv, den er mye finere enn den e30en jeg har tenkt å bruke fremover. Men langt ifra like gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Blei flott denne. har myst på den noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Og jeg kunne vært dama di! Måtte bare sitere den der. Lekker bil. Syns ikke felgene kledde bilen så godt jeg, får det liksom ikke helt til å stemme... Bør liksom være litt kantete eiker på en så firkantet bil, hehe. Men bilen var uansett dritlekker og et meget godt eksemplar høres (og ser) det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 få på gule grøftelys å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 få på gule grøftelys å da Det kommer selvfølgelig Fikk blanke blinklys i går siden de oransje ikke falt helt i smak, skal se om den blir fin med blanke eller om jeg skal sote de lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå