Nevstad Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Knall bli! Dette likte jeg! Har du tenkt å ha på m-tech 1 skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Knall bli! Dette likte jeg! Har du tenkt å ha på m-tech 1 skjørt? Jeg har både m-tech 1 skjørt og spoiler liggende som jeg kan montere på Men bilen ser så clean og fin ut sånn den er, kan sikkert få tatt noen bilder hvor jeg holder skjørtene opptil bilen åsså kan jeg høre hva dere synst ser best ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 sukk nå savner jeg ho nå... Men flott jobb du har gjort! Ta godt vare på ho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Tok noen raske og ikke så spesielle bilder idag, skulle ta mens solnedgangen var her, men den forsvant før jeg fikk komt meg ut... Fin stump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 LIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Tror touring-skjørt hadde sett veldig bra ut på denne jeg, eller mtech skjørta som ikke går opp ved hjulbuene.. Veldig pen bil! Ingenting slår en hvit 3'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Fet bil! fyr på mtech1 vingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Interisert i å selge eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 har du bytta fjærer på den? Mente den var mye lavere når jeg hadde den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 lekkert! Kan jeg få kjøpe vingen ? eller bytte den mot et splitter nytt 40/40 senkesett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Steike for en perle av en M-tech bil. Jørgen (Lie), du er utklasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Fy fasiken, du må sove godt om natta! Jævlig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Den er ikke til salgs, ikke enda vertfall Lenge siden jeg har oppdatert tråden nå så bare legger ut noen random bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Gromvogn ikke mange som har en slik første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Lurer på hvor mange ganger jeg har prøvd å kjøpe denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå