håkon_w Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Sykt flott bilde, ordentlig "trolsk" stemning der er det modda? flott vogn og forøvrig, men hvite lykter er ikke min stil, ei heller de felgene. Henrik`s syke 350 prosjekt har etter mitt syn flott utseende. (finer ingen bilder nå, men det gjør kanskje andre?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 R.I.P ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jepp, kommer nok ikke tilbake på veien den her, trist når slike tøffe biler "går bort" Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 En såkalt "kone kræsj"? Trist det da.. Er langt mellom hele og pene e30'er om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Hun solgte den, å ny eier kræsjet den med å "kjøre" ut i en grøft Hele bilen rammeskeiv, var å såg på den da jeg vurderte å kjøpe den tilbake. Men for mye arbeid kontra prisen, selv om karosseriet var et av det beste jeg har sett på rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Det var jæklig trist. Beste E30 jeg har hatt det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå