Torbjørn E39 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Legger ut en annonse på min fars 530dat. Bilen er facelift modell 2008. Nye motorytelsene og den nye "girsticka" eller "joysticken" som noen ønsker å kalle den. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22293151 Bilen har gått ca 75000km, importert til Norge ifjor av Sørli Auto på Gråmyra ved Levanger. Utstyr: 3 eiket multifunksjonsratt Automatgir/steptronic Varme i seter foran Elektriske sportseter, ikke memory, ikke skinn Navigasjon Bluetooth med betjening på ratt Runflat dekk sommer, bilen har ikke jekk/reservehjul Dekktrykk kontroll PDC foran og bak CD-veksler i hanskerommet Keyless go Ettermontert avtagbart hengerfeste Vinterdekk med pigg, nye i vinter på alu.felg. Sikkert mere også men mye standard utstyr jeg ikke ramser opp da.. Bilen er meget pen og som ny. Forbruk på ca 0,6 langkjøring og 0,8 blandet i følge computer. Bilen har meget godt drag. Nevner også at denne automatkassen har moment begrensning fra 0-50km/t, da har motor kun 400nm og først etter 50km/t får du 500nm. Dette for å spare automatkassen. Prisen er satt til kr 550000,- Min far Knut har mobil 41007142 eller send meg en PM Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Videresendt til fattern som er på utkikk etter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 La inn noen flere bilder i første tråden. Dette er en kjøremaskin av dimensjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Videresendt til fattern som er på utkikk etter ny bil Det må du bare gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22293151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Bump, denne bilen er sommerklar og klar for levering. Mulighet å overta firma-leasing også for de som er interessert i det, send meg PM i såfall for detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå