matsrh Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Bare å fyre løs! Bilder kommer i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Jørgen Lie sin: Det var alle bildene jeg tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Fikk med hekken min og jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Tok mange bilder jeg og kompisen min Mye å gå gjennom. Så deg når jeg kom jonasD, men du må ha dratt tidlig. Var ikke der når jeg gikk rundt å tok bilder. Legger ut 2 nå av de 3 store vinnerne idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Nei, cab tåler ikke snø Men var mye rått å se, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Tok mange bilder jeg og kompisen min Mye å gå gjennom. Så deg når jeg kom jonasD, men du må ha dratt tidlig. Var ikke der når jeg gikk rundt å tok bilder.Legger ut 2 nå av de 3 store vinnerne idag! Dette var da: Peneste original bil = E24 635CSI Peneste Modifiserte = E46 328I Peoples choice = E30 ///M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kommer med en hauuuug senere, men gjenstår en del redigering, samt middag på tapetet først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Og jeg havna da i barnebursdag istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Laster opp bilder nå, men photobucket er treeig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kommer en haug fra meg også! Men tenkte å redigere noen først, men har ikke photoshop før i morgen! Kommer noen uredigerte bilder her... Som nevnt i en annet tråd så filmet jeg hele autoslalomen så kommer en snutt også matsrh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Dette var da: Peneste original bil = E24 635I Peneste Modifiserte = E46 328I Peoples choice = E30 ///M3 CSI ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Stemmer! My bad.:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Går heelt fint . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kommer en haug fra meg også! Hey hey!!! Der er jo gammelbilen min Lagt ned mye arbeid i den der, varmer hjertet å se at den fortsatt er i fin fin form!! Ser ut som den er i gode hender fortsatt Satt å mimret om den med en kompis senest i går! Fått nye lykter, skjørt, speil og felger siden sist ser jeg. Noen som har mere info om den så hadde det vært utrolig gøy å høre?? gjerne flere bilder om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Nåværende eier (Geir Thomas) passer godt på denne ja. Vader interiør, samt diffbrems også på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå