Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se Finnkode: 22133722

Her er det noen som prøver å selge bilen min ..?? Jeg har den på Autodb men IKKE på Finn, og tlf og dama tlf nr står på er helt ukjent. Fikk ikke svar på nr nå.. Navnet mitt, :evil: data på bilen, reg nr og bilder er mitt !! Ble lagt ut igår kveld... Hva kan være hensikten ??? Noen som kan hjelpe og evnt finne ut litt ?

:twisted:

Skrevet

en som vil selge samme type bil, men som ikke har bilde av sin egen kansje? og som bare har "lånt" bildene dine...

Skrevet
en som vil selge samme type bil, men som ikke har bilde av sin egen kansje? og som bare har "lånt" bildene dine...

Jo dersom det bare var bilder... men vedkommende bruker mitt navn, reg nr og det i hele i annonsen..

Skrevet
Du kan rapportere annonsen til ledelsen på finn.no

Er stengt på finn nå til imorgen.. MEN ser at en annen kar på Finnkode 22060090 på samme tlf skal selge X5.

Men er jo veldig pussig uansett da ??

Skrevet

Rapporter til finn og fyll ut forenklet politianmeldelse. Enkelt og greit.

Skrevet

Det behøver ikke å være Nigeriasvindel.

Det kan være samme figur som dreiv på for en stund siden, en fra Oslo som la ut andre sine biler for salg, men på sitt eget nummer, for så kreve håndpenger for bilen på forhånd.

Skrevet

Ser nå at den andre annonsen som du la ut kode til hvertfall har samme etternavn, som den personen som kommer opp dersom man søker på tlf nummeret på opplysningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...