runstra Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Se Finnkode: 22133722 Her er det noen som prøver å selge bilen min ..?? Jeg har den på Autodb men IKKE på Finn, og tlf og dama tlf nr står på er helt ukjent. Fikk ikke svar på nr nå.. Navnet mitt, data på bilen, reg nr og bilder er mitt !! Ble lagt ut igår kveld... Hva kan være hensikten ??? Noen som kan hjelpe og evnt finne ut litt ?
Kobar Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 en som vil selge samme type bil, men som ikke har bilde av sin egen kansje? og som bare har "lånt" bildene dine...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Er vel standard Nigeria svindel på gang. Skriv en melding til Finn å få de til å slette den.
runstra Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 en som vil selge samme type bil, men som ikke har bilde av sin egen kansje? og som bare har "lånt" bildene dine... Jo dersom det bare var bilder... men vedkommende bruker mitt navn, reg nr og det i hele i annonsen..
runstra Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Du kan rapportere annonsen til ledelsen på finn.no Er stengt på finn nå til imorgen.. MEN ser at en annen kar på Finnkode 22060090 på samme tlf skal selge X5. Men er jo veldig pussig uansett da ??
oddis Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter til finn og fyll ut forenklet politianmeldelse. Enkelt og greit.
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Det behøver ikke å være Nigeriasvindel. Det kan være samme figur som dreiv på for en stund siden, en fra Oslo som la ut andre sine biler for salg, men på sitt eget nummer, for så kreve håndpenger for bilen på forhånd.
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Ser nå at den andre annonsen som du la ut kode til hvertfall har samme etternavn, som den personen som kommer opp dersom man søker på tlf nummeret på opplysningen.
bmwkizn Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Har jeg vert deg har jeg villa tatt en tlf til politiet med en gang
Nytern Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 http://www.finn.no/finn/unwanted?finnkode=22133722 Bare å fylle ut fortere enn svint!
runstra Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 http://www.finn.no/finn/unwanted?finnkode=22133722Bare å fylle ut fortere enn svint! --- Takker, det skal jeg gjøre.. ble gjort klar over at bilen nå er satt til 290.000 hehe , slettet på autodb også, orker ikke dette maset.
runstra Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Skulle kjøpt bilen på timen for 299t.... he he, ja er nok flere som kunne tenkt seg det.. - rune
Wacman Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 meh,er jo uoriginale felger på den,og det gamle karrosseriet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå