bcRichard Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Jeg veit nok mer enn deg, desverre. Har du vært på landsfinale? Regner med du har det siden du prater om det. Ta f.eks. junior-landsfinalen, der var det bare en bil som skilte seg ut, og det var bilen med VR6 motor, ingen andre hadde noe voldsomt under pansret.Ontopic: lykke til med bilbygget! Gi gass og ha det gøy. (om det blir noe) -Vidar Ja den VR6 scirrocoen gikk noe helt jææævli! Men det var også en av 245'ene som hadde en EVO-motor som også gikk no jæævli! Vet om mange biler på landsfinalen som gikk styggodt! Saabene foreksempel. Jeg tror begrunnelsene dine er basert mer på kjøreferdigheter, han med VR6 kjørte som det skulle vært bakhjulstrekk, mye lyd, masse turtall. Selvfølgelig skiller man seg ut da, så den begrunnelsen kommer du ikke langt med. Det nytter ikke å ha en bil som går godt om man ikke kan kjøre den. Å ja jeg var på landsfinalen, jeg kjørte der også faktisk.
Bilcross1 Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Sier du at han ikke kunne kjøre bil? Han var dog en av de mest suverene gjennom hele helga, og hadde meget bra bilkontroll! Det var ingen med noe EVO-motor der, jeg veit hvordan bil du tenkte på, den kom fra Tommy Eng og hadde en 2,5l Volvomotor.
bcRichard Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Jeg sa aldri at Håkon (hvis det var det han het) ikke kunne kjøre bil.. Da har jeg misforstått, poenget mitt er vertfall at det var flere der som hadde ''værsting'' biler!
bcRichard Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Funnet ut om det blir bilcrossbil av den nå? Evt. planer?
AlXz Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 Blir nok ikke noe av det nå :/ For liten tid og plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå