oddis Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Etter litt (lang) ventetid, er det endelig klart for Stanceworks Exclusive Feature: http://www.stanceworks.com/?p=9270 Moro å få annerkjennelse for det man gjør , det gjør kostnader, arbeidstimer og fremtidige kostnader lettere å svelge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajb Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 mitt första inlägg här och det blir i denna tråden, jag tänkte inte skriva så mycket här, men herregud vilken vacker e30, om man får ihop en hälften så snygg e30 själv som denna, ja då lär man ju vara nöjd! vilken fantastiskt fin bil helt rätt stuk, nästan så man vill kopiera din rakt av, men en så fin bil förtjänar att vara ensam om att vara så vacker! tyvärr Lycka till i framtiden med bilen Ha det bra Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Herlig!!! Gratulerer så utrolig mye! Helt klart vel fortjent ja, som R Andersen sier.Savner bilder av interiøret etter at du satte inn bakseter. Det ble mye bedre, synes jeg! Støtter kommentaren her! Likte hva Mr Burrough skrev i artiklen også, artig Men, what? Har du fått inn bakseter?! Minnj få sjå gett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Takk for alle kommentarer. Var artig detta ja. Anders87: Hadde da bakseter på Rudskogen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ahahaha, hadde du?! I blame the spiritus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 mitt första inlägg här och det blir i denna tråden, jag tänkte inte skriva så mycket här, men herregud vilken vacker e30, om man får ihop en hälften så snygg e30 själv som denna, ja då lär man ju vara nöjd! vilken fantastiskt fin bil helt rätt stuk, nästan så man vill kopiera din rakt av, men en så fin bil förtjänar att vara ensam om att vara så vacker! tyvärr Lycka till i framtiden med bilen Ha det bra Mvh Takker for hyggelige ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Ahahaha, hadde du?!I blame the spiritus Men var ikke du edru da..? Hehe...kan legge ut noen bilder av interiøret senere idag, må ut å utvide stereoen litt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Er de bildene tatt på jessheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Men var ikke du edru da..? Hehe...kan legge ut noen bilder av interiøret senere idag, må ut å utvide stereoen litt uansett Men hva skjedde med bildene a mr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Åja, hehe. DE ja. Her: Har bygget en snik-stereo også, er ikke all verden, men låter da helt greit. Frontsystem med Pioneer 5,5" nede og separat diskant på dashbordet ved A-stolpen. Mangler bare å montere dekslene rundt 5,5". Har "nye" dørsider liggende, uten hull til høytaler, men de passer f**n ikke oppe ved vinduet I hattehylla har jeg montert Rockford Fosgate 6x9". Så står 12" Rockford Fosgate`n i bagasjen. Kjøpte en spiller på tilbud, for det fulgte med en 30Gig harddisk på kjøpet. Genialt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Er de bildene tatt på jessheim? hei. Ja, de er tatt ved det gamle renseanlegget ved motorveien på Jessheim ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hvor har du fått tak i de stolene? så sykt fete ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Gratulerer med stancework Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Drit feit bil!! Hvordan er det å krype inn og utav bilen med det buret som går rundt dashbordet? Vurderer samme buret selv, men jeg er 188høy og har problemer med plassen allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 MagnusHN: De er kjøpt på www.bsbildeler.no Glenglen: Takker for det Larsen-Racing: Jo takk for det. Du trenger ikke skjems for din du heller Jeg er 179 høy og har vel egentlig ingen problemer med å komme meg inn eller ut. Eneste tungvinte er streveren mellom A og B-stolpen, den må man skreve over hver gang man skal inn eller ut. Men den kan lett fjernes om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå