Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mitt första inlägg här och det blir i denna tråden, jag tänkte inte skriva så mycket här, men herregud vilken vacker e30,

om man får ihop en hälften så snygg e30 själv som denna, ja då lär man ju vara nöjd!

vilken fantastiskt fin bil

helt rätt stuk, nästan så man vill kopiera din rakt av, men en så fin bil förtjänar att vara ensam om att vara så vacker!

tyvärr ;)

Lycka till i framtiden med bilen

Ha det bra

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!!! :D Gratulerer så utrolig mye! :D Helt klart vel fortjent ja, som R Andersen sier.

Savner bilder av interiøret etter at du satte inn bakseter. Det ble mye bedre, synes jeg! :D

Støtter kommentaren her! Likte hva Mr Burrough skrev i artiklen også, artig :)

Men, what? Har du fått inn bakseter?!

Minnj få sjå gett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt första inlägg här och det blir i denna tråden, jag tänkte inte skriva så mycket här, men herregud vilken vacker e30,

om man får ihop en hälften så snygg e30 själv som denna, ja då lär man ju vara nöjd!

vilken fantastiskt fin bil

helt rätt stuk, nästan så man vill kopiera din rakt av, men en så fin bil förtjänar att vara ensam om att vara så vacker!

tyvärr ;)

Lycka till i framtiden med bilen

Ha det bra

Mvh

Takker for hyggelige ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hehe. DE ja.

Her:

6123zwphbkfcg8q67w21.jpg

184zc6jznqgbgfy0a9ww.jpg

Har bygget en snik-stereo også, er ikke all verden, men låter da helt greit. Frontsystem med Pioneer 5,5" nede og separat diskant på dashbordet ved A-stolpen. Mangler bare å montere dekslene rundt 5,5". Har "nye" dørsider liggende, uten hull til høytaler, men de passer f**n ikke oppe ved vinduet :fist:

23gmae9a8153u298boqu.jpg

I hattehylla har jeg montert Rockford Fosgate 6x9". Så står 12" Rockford Fosgate`n i bagasjen.

Kjøpte en spiller på tilbud, for det fulgte med en 30Gig harddisk på kjøpet. Genialt egentlig :)

x507adfytqyv1watatd9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MagnusHN: De er kjøpt på www.bsbildeler.no

Glenglen: Takker for det :)

Larsen-Racing: Jo takk for det. Du trenger ikke skjems for din du heller ;)

Jeg er 179 høy og har vel egentlig ingen problemer med å komme meg inn eller ut. Eneste tungvinte er streveren mellom A og B-stolpen, den må man skreve over hver gang man skal inn eller ut. Men den kan lett fjernes om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...