Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er egen-fabrikert ;) Det er faktisk selvklebende folie som er klippet til og limt på. Jeg gjorde det egentlig bare for å se hvordan det ble seende ut. Og det løsner ikke heller, så da kan det jo sitte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de bildene tatt på jessheim? :D

hei.

Ja, de er tatt ved det gamle renseanlegget ved motorveien på Jessheim ja ;)

Da husker du kanskje at det kom en XC90, med park og tåkelys, etter deg under brua og opp dit og snudde for så å kjøre ned igjen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit feit bil!!

Hvordan er det å krype inn og utav bilen med det buret som går rundt dashbordet?

Vurderer samme buret selv, men jeg er 188høy og har problemer med plassen allerede...

Jeg var 189 sist gang jeg målte og har mest sannsynlig ikke blitt særlig mye kortere. Går helt fint å gå inn og ut av bilen til FTE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing: Jo takk for det. Du trenger ikke skjems for din du heller ;)

Jeg er 179 høy og har vel egentlig ingen problemer med å komme meg inn eller ut. Eneste tungvinte er streveren mellom A og B-stolpen, den må man skreve over hver gang man skal inn eller ut. Men den kan lett fjernes om ønskelig.

Hehe :)

Det heter vel ikke strever for ingenting! Man må jo krype utav de bilene slik de er orginalt også.

Jeg har fått tvangs tanker om Sparco, bur og belter!

Vet du ca hva det buret veier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing: Jo takk for det. Du trenger ikke skjems for din du heller ;)

Jeg er 179 høy og har vel egentlig ingen problemer med å komme meg inn eller ut. Eneste tungvinte er streveren mellom A og B-stolpen, den må man skreve over hver gang man skal inn eller ut. Men den kan lett fjernes om ønskelig.

Hehe :)

Det heter vel ikke strever for ingenting! Man må jo krype utav de bilene slik de er orginalt også.

Jeg har fått tvangs tanker om Sparco, bur og belter!

Vet du ca hva det buret veier?

Kult! Hmm, husker ikke hvor mye buret veide jeg, men vi snakker nok ikke mer enn 10-12kg tilsammen med bolter og muttere. Er jo aluminium bare så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...