MagnusHN Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Okei men hvordan fikk du M syning på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Det er egen-fabrikert Det er faktisk selvklebende folie som er klippet til og limt på. Jeg gjorde det egentlig bare for å se hvordan det ble seende ut. Og det løsner ikke heller, så da kan det jo sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 I see ble i hvertfall veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Er de bildene tatt på jessheim? hei. Ja, de er tatt ved det gamle renseanlegget ved motorveien på Jessheim ja Da husker du kanskje at det kom en XC90, med park og tåkelys, etter deg under brua og opp dit og snudde for så å kjøre ned igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Ja, husker det faktisk. Det var den dagen vi tok bilder til StanceWorks det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Det var meg og broren min det Kjente igjen området på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Drit feit bil!!Hvordan er det å krype inn og utav bilen med det buret som går rundt dashbordet? Vurderer samme buret selv, men jeg er 188høy og har problemer med plassen allerede... Jeg var 189 sist gang jeg målte og har mest sannsynlig ikke blitt særlig mye kortere. Går helt fint å gå inn og ut av bilen til FTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Larsen-Racing: Jo takk for det. Du trenger ikke skjems for din du heller Jeg er 179 høy og har vel egentlig ingen problemer med å komme meg inn eller ut. Eneste tungvinte er streveren mellom A og B-stolpen, den må man skreve over hver gang man skal inn eller ut. Men den kan lett fjernes om ønskelig. Hehe Det heter vel ikke strever for ingenting! Man må jo krype utav de bilene slik de er orginalt også. Jeg har fått tvangs tanker om Sparco, bur og belter! Vet du ca hva det buret veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ble seende bedre ut med stolene baki enn uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 *Klysete* ATSJOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Larsen-Racing: Jo takk for det. Du trenger ikke skjems for din du heller Jeg er 179 høy og har vel egentlig ingen problemer med å komme meg inn eller ut. Eneste tungvinte er streveren mellom A og B-stolpen, den må man skreve over hver gang man skal inn eller ut. Men den kan lett fjernes om ønskelig. Hehe Det heter vel ikke strever for ingenting! Man må jo krype utav de bilene slik de er orginalt også. Jeg har fått tvangs tanker om Sparco, bur og belter! Vet du ca hva det buret veier? Kult! Hmm, husker ikke hvor mye buret veide jeg, men vi snakker nok ikke mer enn 10-12kg tilsammen med bolter og muttere. Er jo aluminium bare så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Da er bilen vasket og klargjort for neste sesong. Så får vi se hva slags nyheter vi har å by på til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 For en deilig bil! Misunnelsen er stor på felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 nam nam nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 er de felgene bare polert eller er det noe klarlakk på de? Hva avslutning/voks bruker du viss de bare er polert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå