fizn Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Steike, han som tar bildene kan virkelig med å frem riktige fargene skarpe og perfekte. Nydelig! Da får jeg en god nattesøvn i natt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 er det noe "vipp" i ryggen på de stolene du har i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 er det noe "vipp" i ryggen på de stolene du har i bilen? Stolene kan justeres i ryggen ja, de kan tiltes både helt fram og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 flott, lurer lit på å hive inn et sett svarte sånne i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Fy fææn så fet. Elsker den fargen. Jeg har og planer om å lakkere e36 prosjektet mitt i wb09. Hvilken farge hadde du før da? Lakkert alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Er helt nydelig denne bilen her ass;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Fy fææn så fet. Elsker den fargen. Jeg har og planer om å lakkere e36 prosjektet mitt i wb09. Hvilken farge hadde du før da? Lakkert alt? Noe sent svar ser jeg, men siden tråden er bumpet opp, kan jeg jo svare: Bilen var sølvgrå før, alt er lakkert ja, bortsett fra motorrommet. vetu03: Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Håper aldrig noen andre lakker bilen sin i denne fargen! med en gang jeg hører Marrakersh tenker jeg på e30'n til FTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Er maange som har begynt med det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 nyydelig bil, bra jobba meget imponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Bilen vil bli lagt ut for salg i juni, etter E30 meet, pga nye prioriteringer. Evt spm taes på PM. Den blir uansett IKKE solgt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Strøken bil a gitt! kult med twinturbo da! er det godkjent hos bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Whaaaat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Strøken bil a gitt! kult med twinturbo da! er det godkjent hos bt? Det er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Bilen vil bli lagt ut for salg i juni, etter E30 meet, pga nye prioriteringer. Evt spm taes på PM. Den blir uansett IKKE solgt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå