Soberg Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Rå kul bil, ser ut som ett veldig bra bygg. Gratulerer med fin bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 E30Frelst: Alle fire hjulbuer er valset Men må passe meg allikevel, for med denne høyden så får jeg kun lagt 3/4 sving før hjulet tar i skjermbuen...men det skær jo væra laaavt \:D/ Soberg: Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 E30Frelst: Alle fire hjulbuer er valset Men må passe meg allikevel, for med denne høyden så får jeg kun lagt 3/4 sving før hjulet tar i skjermbuen...men det skær jo væra laaavt \:D/ Går dekket fysisk borti skjermbuen da, eller i lokarien? Hørtes litt skremmende ut hvis du har litt fart og kommer i en skarp sving med en kraftig dump i Eller har du stivet den opp litt kanskje? Edit: Ikke at jeg skal si så mye selv men har hvertfall noen mm klaring mellom dekk og skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Ja, dekket ligger innpå skjermbuen når jeg nesten har full sving. Er ikke forbundet med fryktelig mye risiko siden man som regel har lav fart når man svinger såpass brått. Da går det greit, med mindre man er uoppmerksom og styrer den ned i et digert hull da... Men det forutsetter jo at jeg må følge med på hvor jeg kjører hele tiden da. Og ja, den er jævlig stiv å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Heldigvis er det jo ikke noe hull på norskeveier...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Ikke på østlandet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 ja nei de har vi ikke sett.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Ingen på vestlandet heller, huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Og ja, den er jævlig stiv å kjøre med Hva slags justerbart kjører du med? Og bruker du bumpstop? Gleder meg til å se denne her på Våler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Evt kan du jo se på den neste helg Torek, så kan du få noen til å kjøre tralla di innover til Jessheim. Ikke lange stubben for deg heller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Torek: Kjører med K-sport justerbart. Ingen bumpstop her i gården gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Evt kan du jo se på den neste helg Torek, så kan du få noen til å kjøre tralla di innover til Jessheim. Ikke lange stubben for deg heller det. Auch.. Det var ikke særlig kort varsel heller da Jeg jobber fredag og lørdag. Søndag ska jeg og Mr.Carlsberg feire bursdagen min, så hele helga er booket. FTE: Akai. Gjør ikke det jeg heller, men tror jeg skal prøve ut det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 denne hadde fortjent noen bbs rs felger:P:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Blei så utrolig digg denne bilen din fte. Ska ikke ha deg billig carbon skiltplate mellom baklykter som matcher speila dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Evt kan du jo se på den neste helg Torek, så kan du få noen til å kjøre tralla di innover til Jessheim. Ikke lange stubben for deg heller det. Auch.. Det var ikke særlig kort varsel heller da Jeg jobber fredag og lørdag. Søndag ska jeg og Mr.Carlsberg feire bursdagen min, så hele helga er booket. FTE: Akai. Gjør ikke det jeg heller, men tror jeg skal prøve ut det gitt Ei uke må da være god nok tid a gitt. hehe, blir sikkert mulighet senere i år. Er jo ikke sikkert vi får noe fotograf heller så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå