Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E30Frelst: Alle fire hjulbuer er valset ;) Men må passe meg allikevel, for med denne høyden så får jeg kun lagt 3/4 sving før hjulet tar i skjermbuen...men det skær jo væra laaavt \:D/

Soberg: Takk for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30Frelst: Alle fire hjulbuer er valset ;) Men må passe meg allikevel, for med denne høyden så får jeg kun lagt 3/4 sving før hjulet tar i skjermbuen...men det skær jo væra laaavt \:D/

Går dekket fysisk borti skjermbuen da, eller i lokarien?

Hørtes litt skremmende ut hvis du har litt fart og kommer i en skarp sving med en kraftig dump i :o Eller har du stivet den opp litt kanskje?

Edit: Ikke at jeg skal si så mye selv men har hvertfall noen mm klaring mellom dekk og skjerm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dekket ligger innpå skjermbuen når jeg nesten har full sving. Er ikke forbundet med fryktelig mye risiko siden man som regel har lav fart når man svinger såpass brått. Da går det greit, med mindre man er uoppmerksom og styrer den ned i et digert hull da... Men det forutsetter jo at jeg må følge med på hvor jeg kjører hele tiden da. Og ja, den er jævlig stiv å kjøre med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kan du jo se på den neste helg Torek, så kan du få noen til å kjøre tralla di innover til Jessheim. Ikke lange stubben for deg heller det. :)

Auch.. Det var ikke særlig kort varsel heller da :(

Jeg jobber fredag og lørdag. Søndag ska jeg og Mr.Carlsberg feire bursdagen min, så hele helga er booket.

FTE: Akai. Gjør ikke det jeg heller, men tror jeg skal prøve ut det gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kan du jo se på den neste helg Torek, så kan du få noen til å kjøre tralla di innover til Jessheim. Ikke lange stubben for deg heller det. :)

Auch.. Det var ikke særlig kort varsel heller da :(

Jeg jobber fredag og lørdag. Søndag ska jeg og Mr.Carlsberg feire bursdagen min, så hele helga er booket.

FTE: Akai. Gjør ikke det jeg heller, men tror jeg skal prøve ut det gitt :P

Ei uke må da være god nok tid a gitt. :) hehe, blir sikkert mulighet senere i år. Er jo ikke sikkert vi får noe fotograf heller så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...