Bjøll Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hei. har kjøpt meg en 1993 525 tds, det er en fin bil eg liker veldig godt, men ladetrykket er ikkje helt der det skal være 0,7 bar er det på nå og orginalt skal det være 0,9 bar. og denne bilen er chipet i hjerna og eg har stilt wastegaten til å åpne minst mulig. men eg får ikkje opp trykket. Kan noen hjelpe meg med dette problemet??
djance Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 går ikke disse med org 0.7 i ladetrykk. skal chip i min no men er litt usikker på kor mye eg skal be han sette ladetrykket på. for så en hadde 1.3-1.4 i trykk med chip og den hadde gått son i 1.5 år og det var ikke noe pes.
Gjest Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 0,8 er org. røyker den noe særlig? sikker på at den er chippa?
Bjøll Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Ja bilen er chipa. Det rykker noe noen så enormt, legg i flatt pedal, lage i skikkelig skåde bak me. Har hørt me noen, de trur at det er pumpa mi som står litt feil.
Spankus Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Lada vell rundt 3 bar med chip dessa? Mener en rar kamerat av meg har en slik lilla tds i en hvit garasje vedsia en rød ascona b. Den lader rundt 0,2 og blir kjørt fra av en 1,7 td vectra!!
Gjest Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 skjønner ingenting av hva du prøver å si.. nei, disse lader ikke "3 bar med chip" og nei, de lader ikke 0,2bar..
Robin L Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 turbotrykket må vell justeres manuelt på disse?! om jeg ikke husker helt feil da. så har nok ikke noe med chipen å gjøre nei. den justerer vell dieseltrykket?! skyt meg om jeg tar feil!
Gjest Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 hehe.. chip justerer normalt mengde og tenning. men mer diesel gir "mer" trykk, men ikke mer en du har justert wastegaten til.
bmw520 Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 du har snakka med noen som har snakka med meg Er jeg noen nå da? hehehehe
Gjest Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 hehe.. tenkte jeg ikke skulle buse ut med navn på et forum
bmw520 Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 hehe.. tenkte jeg ikke skulle buse ut med navn på et forum hehehe, ja da avslørte jeg meg selv da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå