utkleven Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 hei jeg har en e39 som jeg vil bytte ut orginal sterio. det er en med kasett og cd veksler. jeg vil ha ut den orginale for og skaffe meg en cd spiller med bedere trøkk. jeg har gjort dette før på andre biler men finner ikke ut hvodan jeg skal pelle vekk inty for og komme til cd spiller enheten. håper noen har gjort dette som vil gi meg råd. takk på forhond:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Bryteren på spilleren skal man klare å skru av, for så å komme til en skrue som man skrur løst, har jeg hørt med andre her inne. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddie19881988 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Hei! Vet ikke om du har fått svar på det du har spurt om men du må dra ut volumknappen. Og da ser du at det er et "hull" til å ta en skrutrekker trykke til siden. Da skal du høre et klikk og da kan du dra ut cd spilleren (kan hende det den sitter litt fast siden det er en eldre bil?) Håper dette hjalp deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå