MartinB Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Slenger opp noen bilder av min "nye" bil. 2006 525 dat -msport inn og ut -Sportsseter -delskin -business nav -Carbon sort met -Keyless Go osv. Fremtidsplaner: -Solfilm -Xenon/hvite tåkelys Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinB Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Flott bil Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nydelig bil med rett motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Utrolig fine disse e61 med m-tech! Snasent utstyr var det ogsaa, gratulerer saa mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Gratulerer med flott drømme bil:) få på senk, xenon og nye felger så blir dette bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nydelig bil !! Mtech er flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riene Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Pen 5'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinB Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Takker! Jeg kjører endel og det på "gode" gamle norske veier, så jeg velger kjørecomfort fremfor senking. Synes M5 felgene er helt OK jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Når du spiller musikk fra din Iphone, kommer da sangtittlene frem på skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinB Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Når du spiller musikk fra din Iphone, kommer da sangtittlene frem på skjermen? Jupp! Det eneste som er domt er at den viser kun de 500 første sangene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Flott bil! Har samme, men med bensin. Hvor får jeg kjøpt en slik iphone stasjon? Mye styr å koble til? Må noe programmeres om? Min er en 05 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinB Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Takk det samme . Jeg kjøpte den direkte fra USA: (De sender som gave om du spør ) http://specdock.com/ Om du har nyere ipod/iphone må du kjøpe med "Charge Converter" for å få den til å lade samtidig som den er docket. Jeg hadde ipod kabel fra før av i hanskrommet. Det var med monteringsanvisning, men jeg leverte den på bmwverksted for service så jeg ba de montere den for meg. Jeg tror ikke det er så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Søren, nå fant jeg noe mer å bruke penger på Pen bil!! Kobler man bare til den gamle iPhone/pod kabelen man allerede bruker i docken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinB Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Takker Jupp. Det er en Hun\Han plugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå