Gunnar Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Har funnet noe jeg vil ha i England, ca. 15kg og kanskje 80x30x20cm eller rundt der. Har prøvd å finne fraktmuligheter, men prisene blir fort 1200,- og oppover. Tenkte jo først på vanlig post, men i England er det vel Royal Mail som er "Posten", og de tar såvidt jeg finner ut kun opp til 2kg? Eller finnes det andre muligheter? Det har ingen betydning om det tar lang tid. Han jeg skal kjøpe fra er positiv til å sende hit, men orket ikke begynne å leite etter fraktmåte/priser, så hvis jeg finner noe som er akseptabelt for meg så var det greit for ham. Noen tips?
awt Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Jeg betalte £50 for å få sendt en støtfanger til Norge, men husker ikke helt hvem som ble benyttet.
Gunnar Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 ehrnst, takker! Fortsatt mye penger, men trolig akseptabelt. awt, hadde vært kjekt å vite hvem som gjorde det så billig da..
Jan Tore Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Du har jo DPD og UPS også, hvor sistnevnte er veldig raske. Priser er jeg usikker på, men det kan du jo sjekke opp.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Jeg fikk tilsendt en pakke fra UK gjennom UPS. Du kan sjekke kostnader gjennom UPS sine sider, du kan velge forskjellig fraktmåte. Tror også DHL frakter fra UK.
awt Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 awt, hadde vært kjekt å vite hvem som gjorde det så billig da.. Jeg kjøpte to støtfanger på forskjellig tidspunkt fra samme fyr. Jeg hadde ingenting med frakten å gjøre. Jeg ser på kvitteringene til momsen at det ble brukt UPS begge ganger. Den ene pakken veide 9kg (bakfanger med bjelke) og den andre 5kg. Litt lettere enn din pakke, men noe større vil jeg tro. Prisen på frakten ble lik begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå