Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på radio i E39?

Kjøpte den i november i fjor, ble da fortalt at radioen ikke funka.

Har prøvd å søke og søke, men hører bare skurrete stemmer, dette er når jeg finner kanaler manuelt. Automatisk søk resulterer i ingenting.

Har ingen antenne bak på taket.

Noen som har noen tips? Hadde vært greit å høre på radio iblant selv om jeg klarer meg uten.

zi3rr30w5tfqmpt6vgnq.jpg

Skrevet

har ikke mye å bidra med men tror radioantenna er integrert i en siderute bak. mener å ha lest det. så du kan jo ta en kikk.

samtidig er det verdt å sjekke om antennepluggen er løsnet bak radio..

Skrevet

Takk for svar.

Har sjekka rutene, men jeg kan ikke si at jeg finner noe som helst... Hvordan ser radiontenna ut? Trenger man i det hele tatt antenne på taket?

Og med fare for å virke komplett idiot, hvor er venstre D stolpe?

Skrevet

Antenna ser ut som små tråder i ruta, kan kanskje forveksles med varmetrådene, men pleier å ligge vertikalt.

Venstre d-stolpe er karosseri delen som er mellom venstre bakdør og bak-vinduet. Går opp til taket, eller lettere sagt til venstre bak nakkestøtten.

Inn under interiøret ligger det en liten boks som forsterker radio signalene, hender som Otis sier at den er defekt....

Har du orginal BMW radio?? hvis ikke kan det være at det ikke er koblet på strøm som går fra spilleren til forsterkeren.....

Skrevet

Har original radio ja. Hvordan kommer man inn under interiøret? Og hvordan ser man at antenneforsterker er defekt? Er ikke særlig erfaren med dette som dere sikkert skjønner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...