Gå til innhold

Litt ris til GS bildeler - Felgpakker!

Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg og broren min handla tilsammen 3 felgpakker fra GS bildeler og på alle 3 settene har avbalanseringen vært helt på trynet..

Når vi kjørte hjula i balanseringsmaskinen med loddene fra GS montert så var det opptil 30 gram feil på balanseringen.

Både jeg og bror sa ifra til de i fjor. Broren min kjøpte akkurat nå felgpakke til sin nye bil og balansering var like på tryne der også! Det er rett og slett for dårlig....!

Er det noen her som er så heldig at de har fått en VIBRASJONSFRI felgpakke fra GS? :D

Flere her med samme erfaring som oss? [-X

Det er litt synd at de ikke får avbalanseringen gjort riktig for det ødelegger en del av det eller så superflotte inntrykket av GS bildeler. De har ellers super service og er hyggelige og greie å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat feil avbalansering, men felgpakken jeg fikk i fjord hadde lodd som hadde falt av i frakten, samt noen som hang så dårlig og skjevt at jeg tror de har falt avfelgen og havnet et annet sted på felgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte felgpakken nokså tidlig i begynnelsen når de startet med det..

har ikke noe annet en og si at de har en topp service.. rimelige felgpakker... ikke noe å utsette ang felgpakken min ang balansering og liggnede..

så fornøyd jeg, men de er vel blitt litt sløve(slurv)? de har nok lagt på og balansert en del flere felger en tidligere :P haha

ikke at det er noe god unnskyldning til slurv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt om problemer med slikt tidligere..

Men, hvem legger på dekkene mon tro? Er det hos Gs slikt foregår?

Morgan kommer vel sikkert på banen her snart med svar ;-)

jepp ;-)

syntes det er litt rart om du har fått 3 sett med samme problem, da vi sender ut mange sett hver eneste dag , men skal høre med en kollega i morra for jeg mener at det kom en ny avballanserer her om dagen ...

om det har hvert et problem med en hos , så kan jo det være en forklaring på saken .

men gi beskjed om slikt til oss så fort som mulig så vi kan ta tak i det med en gang.

lodd som faller av: det kan skje selv om vi vaskerfør vi limer, pga at loddene setter seg mer og mer etterhvert. så alt fra temp forskjeller ,avfetting vask etc er en liten utfordring når det gjelder dette i starten .

Skal informere om dette i morra på jobb så de som har ansvar sjekker dette ut skikkelig . slik skal det jo ikke være .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og broren min handla tilsammen 3 felgpakker fra GS bildeler og på alle 3 settene har avbalanseringen vært helt på trynet..

Når vi kjørte hjula i balanseringsmaskinen med loddene fra GS montert så var det opptil 30 gram feil på balanseringen.

Både jeg og bror sa ifra til de i fjor. Broren min kjøpte akkurat nå felgpakke til sin nye bil og balansering var like på tryne der også! Det er rett og slett for dårlig....!

Er det noen her som er så heldig at de har fått en VIBRASJONSFRI felgpakke fra GS? :D

Flere her med samme erfaring som oss? [-X

Det er litt synd at de ikke får avbalanseringen gjort riktig for det ødelegger en del av det eller så superflotte inntrykket av GS bildeler. De har ellers super service og er hyggelige og greie å ha med å gjøre :)

Fikk en felgpakke fra GS i går og dær va loddene falt av under transport....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjulene jeg har handlet på GS har ihvertfall vært veldig bra.

De hadde dog vært litt uheldig og laget en liten ripe en gang, men den felgen byttet GS uten noe stress.

Har flere andre i vennekretsen som har handlet pakker derifra og har ikke hørt noe negativt fra de heller.

Servicen på GS er og har vært veldig bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tydeligvis vært uheldig vi da siden alle våre 3 felgpakker har måttet avbalanseres på nytt..

Virket nesten som at loddene var slengt på tilfeldig for at det skulle se ut som de var balansert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...