Haukefer Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Hei. Har ett problem med lyden på E32'n. Lyden skurrer noe så sinnsykt ! Kan det bare vær dårlig kontakt ? Får ikke tatt ut spilleren å sett pga har ikke den "pinnen" som skal til. http://s248.photobucket.com/albums/gg17 ... MG6349.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Alle høytalere eller kun den venstre? Etter hva jeg kan se på spilleren så er det en 8-10år gammel pioneer som kanskje begynner å bli litt sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 er alle høytalarene.. Kan kanskje prøve å bytte den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Hvis det er spilleren som "drar" høyttalerene (prøver hvertfall) så er det ikke noe rart det skurrer. Den må byttes, og det må i værste fall høyttalerene og, hvis de har fått for lite strøm over lang tid. Sett i en ny Alpine eller Pioneer-spiller så blir det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 tror spilleren er ødelagt ja. sto på i 1 min igår, så ble den glod varm ! Så tror jeg satset på ny spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Bytt spiller høres ut som DC-spenning på utgangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Skal se om jeg får lånt meg en spiller å få testet er vell egentlig ganske sikker på at den er ødelagt. Men må jeg ha noe overganger eller noe ? FOr det er bare en kontakt på min, men er 2 på andre jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Hør med din lokale bilrekvisita, f.eks BilXtra, om overgang til iso-kontakt, for din bil. Da blir det årnings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 På nyere spillere så er det gjerne en liten kontakt som går inn i spillern, men går over til to ISO kontakter sjekk om disse er der! Dra til deg ledningene litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå