vrossi46 Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Som topic seier. noen som veit diameteren på "senterkopp/hjulnav" på e30.? veit ikje ka ej ska kalle d da men.. dere sjønner sikkert ka ej meina.. hjulbolt størrelse m12.? er på sjø og holder på å lage hjulbuevalse so har ikje mulighet til å måle sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 mener hjulboltene er m12 ja. med 1.5 gjengestigning såvidt jeg husker. Vet ikke diameteren der hvor du setter inni senterkoppen, men vet at mutteren inni der er 36 og at det er ca 4-8 mm til kanten av navet, der det er "kanter" på mutteren liksom. kan se om jeg får målt presis i dag vis jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 okei.. ja d ha vore supert;) Takker på forhand;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Hadde alt dette liggende ute tidligere, men det ligger dessverre ikke her på de nye sidene. Men her er infoen derfra: Merke Type Karosseri Boltsirkel ET Senter Bolter BMW 3-serie 82-90 E30-3/1-3/R 4-100 35 57,1 B 12x1,50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 All info rundt dette finner du på http://www.darklight.no/boltesirkel/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Takker folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå