jonr Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hei vurderer en Bil ss performance har bygget om og godkjent til m3 touring, lurer på hva folk syntes ? trenger ikke synspunkter som at coupe er ekte m3 og at den er mye fetere for det vet jeg hehe men hva syntes dere den er verdt ? tror dere det er en umulig oppgave å bli kvitt igjen uten for mye tap ? kom gjerne med noen saklige argument, syntes den er fin jeg, men er litt skeptisk Btw jeg er ikke JonR- så er ikke vits å spøre om jeg skal bytte ut coupen osv http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=20715850
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Ligger ihvertfall en tråd om den her på forumet, se om du finner igjen den. Der var den heavy diskutert menere jeg å huske...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Det er ihvertfall heftelse på 337k (minus innbetalt beløp) på den, så sørg for at du får slettet den ved kjøp, altså innbetale det gjenstående beløpet til Santander. EU-kontroll i slutten av året, så den bør du også få ordnet først. Ellers ser det jo flott og strøkent ut. Sikkert sykt morsom sleeper!
noekult Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hvordan blir det her med forsikring da? Er bilen registrert som "M3" hos staten, er det M3 penger man får igjen ved crash og M3 pris man betaler i premie? Eller går denne under "spesialbygd?". Joda skikkelig sleeper det her, bare å sette på 318i merke bak så er du der
Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Den er og vil alltid være en 318i i registrene til BT. Dermed får du neppe forsikret den som en M3, men du kan få takst og eller dokumentere verdi på annet vis, så får du sikkert i boks en spesialforsikring. Dette vet helt sikkert SS Performance mer om...
jonr Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 fant ikke den tråden han lenger opp her snakket om, noen som har linken kanskje ? skulle seff gjerne hatt en m3 coupe, men pga plass sitvasjon med unge ogsånn så hadde det vært praktisk med en touring.
Ellingsen B. Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Er den godkjent forsikrer den man som en 318i, men under tekniske data får bilen riktig antall hk, vekt, volum etc. Premien blir ganske lik som en orginal M3.
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 fant ikke den tråden han lenger opp her snakket om, noen som har linken kanskje ?skulle seff gjerne hatt en m3 coupe, men pga plass sitvasjon med unge ogsånn så hadde det vært praktisk med en touring. Fant ikke igjen tråden jeg heller. sliter litt med å få frem noe ved hjelp av søkefunksjonen her på forumet om dagen m3 touring er en genial kjerre for den som trenger den ekstra plassen (selvom e46 touring ikke akkuratt er så veldig romslig). Det positive med en m3 touring er at det er store muligheter for at den blir brukt slik som bmw vil at en m3 skal bli brukt. Bmw's ide bak m3 er jo å ha en dagligdags bil med over gjennomsnittet sporstlige egenskaper...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Søkefunksjonen skal være helt oppe og gå den, med unntak av at korteste mulige søkeord er på tre tegn. Ellers er det bare å søke på Google, f.eks. 'M3 Touring site:bimmers.no'. Dessverre så finner jeg ikke tråden jeg heller, men kan ikke huske den så jeg har ikke stort å gå etter.
todleif Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Tada! Eg fant tråden: viewtopic.php?f=9&t=142845&hilit=performance Eg søkte på performance og fann tråden på side 7
mAZE Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Er den godkjent forsikrer den man som en 318i, men under tekniske data får bilen riktig antall hk, vekt, volum etc. Premien blir ganske lik som en orginal M3. Står sort på hvitt at den er godkjent. Så da er det vel ikke noe problem tenker jeg. Men greit å få den gjennom EU først kanskje, selv om det ikke er noe problem så lenge alt er godkjent. Tøff sleeper dette her, og absolutt noe jeg hadde vurdert.
Mexos Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Synes det virker som et kjekt kjøp jeg. Den har ligget lenge ut til salgs, men er kanskje ikke den største kjøpergruppen på no slikt?
noekult Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Synes det virker som et kjekt kjøp jeg. Den har ligget lenge ut til salgs, men er kanskje ikke den største kjøpergruppen på no slikt? Sikkert mange som er skeptisk til ombygd (inkludert meg).
jonr Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 Ja den har liggi lenge ut er derfor jeg også er litt skeptisk, Tror problmet er at det er en touring da ikke at den er ombygget, ombyggingsjobben tror jeg de har gjort bra og den skal være godkjent så alt er i orden. men de hadde en ombygd coupe til salgs til 450 000, den gikk på under 10 timer så tror ikke som sagt ombygd er problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå