powerfulglenn Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Må vel bli hjemme og ligge i den kalde snøen og skru etterhvert hehe hehe du sku ikke bodd så langt unna kunne du lånt plass i garasjen min, ikke at den er så stor men er bedre enn å ligge i snøen hehe : P bra prosjekt stå på : ) hehe,fått tak i et stort verksted nå som jeg må dele med andre, men det funker:) takk:) et penger og tid som avgjør alt;)
hermanoo90 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 grattis, da regner jeg med at det blir litt mer fart i denne tråden
powerfulglenn Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 takker:D er et stykke unna,men jeg får skrudd:D
powerfulglenn Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Hei, Er dessverre lite fart i tråden :/ Holder på og finne et verksted men det ser vanskelig ut.. Men er det noen som har tips til felger som jeg kan ha på den? Dere ser jo hvordan fargen er og den skal jeg beholde pga jeg skal ha den så original som mulig med M-tech tips?
powerfulglenn Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Da har jeg fått bimmern hjem og skal begynne på den igjen Blir litt rustsveising siden det er fortsatt kaldt ute enda..
hermanoo90 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Come an mister, her har det vært stille lenge ! hehe
Anders92 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Looks good! Få ræva i gir å pøs på med bilder nå )
powerfulglenn Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Skal prøve på det gutter Men har bare lett sykkel lappen og litt deler på letten først som må fikses :/ Som koster skjorta..
morgan93 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 åssen mellomaksling har du tenkt til å bruke ? : ) sliter litt med finne ut hva jeg kan bruke på min serru.
Hawkon88 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Du kan jo sveise rust, det er gratis.. ellers anbefaler jeg deg å bruke to komponent grunnene isteden for spray. Rusten kommer fort tilbake uten ordentlig grunning.. Stålbørste på vinkelsliper er også en fordel når du skal fjerne asvaltmattene, jeg såg en håndbørste på det ene bildet.. Prøv også å gjør deg ferdig med en og en ting på prosjektet. Mitt forgje e30 prosjekt gikk til helvete Pga jeg hadde demontere hele bilen, og ble drit lei. Så solgte jeg alt, og angrer Pga utgangspunktet var så mye bedre enn det jeg har nå. Mellomaksling må vel skøyter sammen. Man bruker den framme delen fra en mellomaksling som passer girkassen, og mellomaksel ledd, oppheng og feste til diffen fra det som hører til diffen, noe som regel er originalt?
powerfulglenn Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Hawkon88: Sant det du sier! Den håndbørsten? Mener du den stålbørsten? Den renset jeg bare bremse kaliprene for drit Takk for råda
powerfulglenn Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Noen som har E30 deler liggene som vil doneres bort ? Evt billige skjermene på siden? H+V ? De gamle mine var rusta opp :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå