winchester Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Denne har blitt lagt ut et par ganger på bimmers allerede, men go ahead. Skal nok ha meg en statue av favorittbilen min på toppen av graven jeg og
sladjan Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Det der er i grunn alt for ny bil til å kunne ha såpass mye kjærlighet for, at den fortjener å være på graven til noen som helst.
Fredrik 90 Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Synes det var ganske kult jeg! For ikke å snakke om spesiellt Når får vi se sånt på Norske gravlunder?
Carlos Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Sikkert billig ja.. Men hva ellers skal man bruke pengene til når man er død?
winchester Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Sikkert billig ja.. Men hva ellers skal man bruke pengene til når man er død? Arv?
Sjøbuse Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 ser ut som en drive-in kirkegård. fullt av veier der jo. ser en mercedes som står der også. sikkert full bil av sørgende amerikanere som ikke orker å forlate bilen..
stiva Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Den døde var ingeniør hos Ford men kjørte alltid BMW!!! http://e24.no/bil/article3643746.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå