janerik171187 Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 begynner å bli mange biler på tunet nå så greit å bli kvitt en. gjør det enkelt jeg, legger bare ut det jeg sendte i pm til en som var litt int: Emne: billig bmw 1500 og oppover annonse/bilder og info info fra når jeg kjøpte dne og tenkte å ha den som vinterbil men kom aldri så langt 1986modDen er i originalstand, og har kun gått 121 000. Skiltene er på, og den er eu ok til oktober 2010. Ikke veldig mye rust men litt er det, ingen hull noen steder. Av feil på den så er den ene fjæra høyre bak knukket ( fjør ikke demper ) Motoren er tungstartet i kulde, skyldes trolig stiftene fikk jeg høre. hanskerommet må byttes, mulig jeg ordner dette selv før salg, om jeg får tak i. Er dessverre ikke lenger noe spessielt pent syn, men mest pga lakken ( platanengrun metallic ) styggeste bmw fargen jeg vet. Karrosseriet er stort sett helt og fint. Er jevnlig byttet olje, filtere plugger, fordelerlokk osv osv. Bilen har vært tectylert hos rustsenteret kjell hall 2 ganger i løpet av sitt liv. Noe som er kjekt å nevne: har full service historikk opp til 2000 og noe. Da hadde den bare gått 65000 og eid av en eldre mann som nå er død. før jeg kjøpte den var det en non og femti år gammel kar som eide den og har kjørt de resterende 55 000, ser helt ok ut, bortsett fra at ene skjermen framme er hvit istedet for grønn. bilder: lite stemningsbilde av åssen bilen kan bli med litt jobb: som sagt før, eu til november i år. bakfjører må byttes (500kr på biltema) starter dårlig på kaldstart men følger med en gasser med innsug+bensinpumpe, virker egentlig som at bensinen renner tilbake ned i tanken, så den må pumpe den fram igjen hver gang, ellers så er de helt ok, skal nok klare å finne fram noe felger til dne og, står på no stål og 1alu felg nå ga selv 8k for den i januar , men ble aldri noe av å bruke dne, har startet den et par ganger og tatt en tur, funker helt fint årsavgift er ikke betalt, så må betales av kjøper , dvs ta med penger til den og (2800kr) så betaler jeg dne når du evnt henter(har regninga liggendes her). gi bud igrunn,alt over vrakpant + årsavgift vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 byttehandel i div morro\kjekt å ha til turbo bilen min\ zender styling e30,++++ er og int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Bytte i campingvogn? Se tråden min under "annet selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 dumt..denne fikk jeg lyst på ;D har du flere biler til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 dumt..denne fikk jeg lyst på ;D har du flere biler til salgs? har igrunn ikke det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 alright ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie M Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Er bilen fortsatt til salgs eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Er bilen fortsatt til salgs eller ? Nei. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå