Gå til innhold

BMWCCN TREFF RUDSKOGEN 22-23 MAI.

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig deilig vær og gjett hva til han tullingen som mente at det ikke var noe vits å dra på rusakogen å stille ut.. Det ble vist en pokal:)

om det er meg du sikter til så sa jeg ikke at det ikke var noen vits for deg spesifik, jeg sa at jeg ikke skjønte hvorfor folk stilte ut på ett kjøretreff... Klart det blir delt ut pokaler om det settes opp utstilling...

Hadde ihvertfall en knall dag i dag, og det regner jeg med at alle andre hadde også. Syns veldig synd på e92m3 eieren, men han tok det så godt det er mulig å ta det... :)

Selv fikk jeg kjørt mer enn nok, og fungerte helt greit. Fikk laget mye kø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en knallbra dag på Rudskogen idag, jeg fikk sårt erfare at solkremen ble påført i seneste laget... Mye bra kjøring idag, ikke mye biler, tror det var ca. 123 biler. SÅ det betyr så godt som ingenting kø..og bare moro.

En E92 M3 fikk kontra ut av breisladdsvingen og havnet i sandfella sidelengs, noe som resulterte i taking. Gikk bra med både fører og passasjer, så det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt sporvalg er bare på Våler ja.

Ja men det er sikkert nok med en 525 med satsing for å bli svartflagget. Skal ikke mye til. Men mener sist gang på Våler var flaggmennene VELDIG strenge. Tror ikke det har vært så gale før...

Ehem..hehe..men slik gikk det ikke idag :) Var MYE herjing på slutten...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...