xracer Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Hei, Har en E32 som jeg merker at jeg har fått en bensinlekkasje på. Problemet merkes spesielt når jeg fyller mer enn ca. 40 liter på tanken. Jeg kan se at det renner litt bensin ned på siden av tanken rett foran høyre bakhjul. Lekkasjen ser ut for å komme fra øvre del an tanken eller fra toppen. Ikke lett å se hvor det kommer fra og jeg lurte på om noen vet om dette kan være relatert til en dårlig slange eller er det noen pakninger, bensinpumpe eller ka det rett of slett være rust som gjør dette? Dette er vel en stor jobb å fiske på verksted? Ønsker å nevne at dette ikke har hatt innvirkning på gangen på bilen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Har akkurat samme problem, på en e36. Får følge med her å kikke litt kanskje, men må vel ned med tanken å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommysh92 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 det er sikkert bensin pumpen som ikke sitter skikkelig på eller er helt av. på e36 er den vertfall under baksetene under et av de svarte lokkene( forskjellig fra 318, 320 og 325 hvilken side det er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå