eliot Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 hei har eit lyse grått komplett skinninteriør fra e34 m5 til salgs . komplett med dørsider å mittkonsol å hanskerom å div deler som hører med . alt er kledd i skinn. kan eventuelt bytte med tilsvarende interiør i svart skinn . pris 6500 kr har også eit sett med bmw e34 m5 sideskjørter pris 1500 kr har et helt nytt sett med nye org. m-teck dørlister altså dem nederst på døra . lakkbare . pris kr 2000 . spal el vifte kr 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Hei. Har du bilder av intriøret og sideskjørtene? Send på pm:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 ikke di beste bildene men ... dårlig mobil kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Hei. Hvordan ser sjåførsete og de andre setene ut? merker eller sprekker? Hvor mye skal du ha for det? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 sjåførsete er litt slitt på hjørnet der du går inn å ut men ellers er er interiøret ganske bra vil jeg si da . ingen hull å sånt hvertfall . hadde tenkt å selge komplett jeg da helst det er jo et sånn fullskinn interiør med skinn over alt ... mittkonsol å full pakke . du får komme med et bud da vel så får vi se . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Ok. Ja, jeg er ute etter komplett interiør. Kan du ta noen bilder av alle setene? Send de gjerne på PM - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå