Larsy10 Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Hei! Har nå kjøpt meg en bmw 520i e39 1997 Msport. Også har jeg et lite problem som er litt irriterendes. når jeg kjører på dumper,hull i asfalten, eller noen ganger når jeg bremser/gir på. så skrangler det i dører. akuratt som en del som er "løs" . også på førerdøren innvendig har døren "løsnet" litt, virker som om det mangler noen klips eller noe sånt. er det vanskelig og splitte døren og se etter om jeg mangler noe? og hvordan er det å sette på igjen ? På forhånd takk ! Mvh Lars Erik!
Lars89 Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Du kan jo prøve å bytte ut alle klipsa til dørtrekka. Mener at de nye man får kjøpt er oppgradert med noe gummi-greier for å redusere støy. Enkelt å ta av http://www.youtube.com/watch?v=zEZ-bcEYdRA
Larsy10 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Ja, riktig. hvor får man kjøpt pakke med disse klipsene da? Fin video.. ser ikke så veldig vanskelig ut hvertfall : D Lars Erik
Lars89 Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 BMW-forhandler, www.koed.no eller www.gsbildeler.no Må kjøpes enkeltvis til noen kr stykke. 10stk per dør tror jeg
Larsy10 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 Ja riktig. Men jeg er litt usikker på hvem jeg skal kjøpe. finner ingen når jeg søker på e39 men når jeg søker på e36 kommer det flere klips opp som ligner på de jeg har. Er dette de samme som sitter i e39 ? Takk for svar Lars Erik
opeth84 Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 med meg skranglet det på venstre bakdør. Det var rett og slett innstegslisten som var løs. Den havnet da på utsiden av døren og blafret i vinden. Har du sjekket om de er løse?
Wacman Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 gå inn på www.bmwfans.info, velg en uspesifisert E39 og gå på kategori 51, interiør. Der finner du dørtrekk. På bildet av din type dørtrekk, er det et tall i en ring på "baksiden" av dørtrekket, trykk på det og se i firkantene på høyre side av bildet hvem av klipsene det er. (ta så delenummeret med deg til en BMW forhandler, eller bestill på nett.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå