donjouan Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Hei! folkens jeg trenger deres hjelp, jeg har en bmw 520i 1997 modell. jeg vil veldig gjerne ha m5 speil på bilen min. problemet er at jeg bare elektriske speil foran ikke bak, jeg vet også at jeg må ha en bryter med auto fold up men jeg finner speil med bare 12 pinner¨s bryter og brytern har 18 pinner´s kontakt. kan noen hjelpe meg med tips og hva kan jeg gjøre for at det skal funke? Tusen takk
Otis Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Elektriske speil bare foran og ikke bak?? Hva mener du med det?
donjouan Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 unnskyld skrev litt feil der jeg mente elektriske vinduer foran ikke bak, manuell håndtak bak.
donjouan Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 og ja så lurer jeg også på at hva gjør memory på m5 speilene?
740AV Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Det finnes også m5 speil med manualfold, kansje et rimeligere alternativ, hvis du ikke absolutt trenger powerfold. Mine m5 speil har kontakter med 12 pinner, der 10 er i bruk. De 2 siste er til electrocromfunksjon, noe jeg hadde på mine gamle originalspeil. Med memory menes at speiljusteringen følger førerseteposisjonen etter hvordan du har forhåndsprogramert memoryfunksjoene. Altså: Når du lagrer på en memoryknapp, lagrer du både speilposisjon og seteposisjon/innstilling. Hvis du er interresert har jeg en brytermodul for 4 vindu og powerfold speil til overs.
donjouan Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 tusen takk for den infoen, den var nyttig. har du speil og brytern så er jeg intressert. 406 25 188
740AV Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg har bare bryterpanelet. Den er for 4 vindu + powerfold. (Det var det jeg mente ovenfor ) Du trenger også en ny modul i framdøra på høyresida hvis du skal ha powerfold.
donjouan Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 modul jeg trodde dette skjedde uten det, fordi jeg snakket med en som hadde gjort det han gjorde det uten det modulen bare bryter og speilene og det funket sa han. men hva skal du ha for brytern pris? jeg har fått tak i en for 300kr med memory funksjon. så er litt spent nå
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 enkelte biler holder det å bytte bryterpanelet i førerdøren av en merkelig grunn. men egentlig må du også bytte en modul inne i passasjer døren.
donjouan Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 jeg har bryterpanelet også har jeg kjøpt nå powerfold speil, spørsmålet er nå fungerer det? jeg har 12 pinner¨s kontakt på begge speilene
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 bare å teste det. Om kontaktene passer så vil det mest sansynlig funke på førerdøren. Men autofold funksjonen vil nok ikke funke på passasjer døren uten den modulen i døren.
donjouan Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 okay, jeg får tak i den modulen trenger jeg flere ledninger til modulen?
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 tror ikke det. er vel bare å bytte ut den som allerede er i døren. kontakten skal passe rett i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå