Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! folkens jeg trenger deres hjelp, jeg har en bmw 520i 1997 modell. jeg vil veldig gjerne ha m5 speil på bilen min. problemet er at jeg bare elektriske speil foran ikke bak, jeg vet også at jeg må ha en bryter med auto fold up men jeg finner speil med bare 12 pinner¨s bryter og brytern har 18 pinner´s kontakt.

kan noen hjelpe meg med tips og hva kan jeg gjøre for at det skal funke?

Tusen takk

Skrevet

Det finnes også m5 speil med manualfold, kansje et rimeligere alternativ, hvis du ikke absolutt trenger powerfold.

Mine m5 speil har kontakter med 12 pinner, der 10 er i bruk. De 2 siste er til electrocromfunksjon, noe jeg hadde på mine gamle originalspeil.

Med memory menes at speiljusteringen følger førerseteposisjonen etter hvordan du har forhåndsprogramert memoryfunksjoene. Altså: Når du lagrer på en memoryknapp, lagrer du både speilposisjon og seteposisjon/innstilling.

Hvis du er interresert har jeg en brytermodul for 4 vindu og powerfold speil til overs. :wink:

Skrevet

Jeg har bare bryterpanelet. Den er for 4 vindu + powerfold. (Det var det jeg mente ovenfor :D ) Du trenger også en ny modul i framdøra på høyresida hvis du skal ha powerfold.

Skrevet

modul jeg trodde dette skjedde uten det, fordi jeg snakket med en som hadde gjort det han gjorde det uten det modulen bare bryter og speilene og det funket sa han. men hva skal du ha for brytern pris? jeg har fått tak i en for 300kr med memory funksjon. så er litt spent nå

• 3 weeks later...
Skrevet

enkelte biler holder det å bytte bryterpanelet i førerdøren av en merkelig grunn. men egentlig må du også bytte en modul inne i passasjer døren.

Skrevet

jeg har bryterpanelet også har jeg kjøpt nå powerfold speil, spørsmålet er nå fungerer det? jeg har 12 pinner¨s kontakt på begge speilene

Skrevet

bare å teste det. Om kontaktene passer så vil det mest sansynlig funke på førerdøren. Men autofold funksjonen vil nok ikke funke på passasjer døren uten den modulen i døren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...