borve Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 til min 523 iAT har sett på avtagbart, er dette noe man klarer montere selv? bilen er orginal uten, men tror ledninger ligger klar? må bakskjerm tilpasses etter montering? noen tips til hvor man bør handle? har en kompis som fikk et kupp på bildeler fra Polen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borve Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 E 39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borve Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Jeg vet ikke helt sikkert, men mener du må kutte litt i plasten der bak. Er vel orginalt en fanger med hull og løst plast lokk til avtagbart feste tror jeg. Også må det vel kobles til en slags modul med tanke på lysene. Har du rygge sensor, så er det kasnkje forskjeller ute og går på modulene også, med muligheter for at koding av hovedmodul også må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Her er en liten guide å dette. Men det er ikke sikkert den er helt korrekt, da dette er en sedan. http://gunsmoke.com/cars/540i/hitch/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå