B3KK15 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Skal bestille ett senkesett til bilen (endelig). Senk.no selger ett Weitec 35/00 sett som passer mitt ønske og behov meget bra. Det står Stasjonsvogn i beskrivelsen men siden dette da bare er fjærer fram så lurer jeg på om dette spiller noen rolle? Har sent mail dit men får dårlig med svar. Så er takknemlig for evt. svar her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Samme fjør foran på sedan og touring Bak er det dog forskjell (touring veier mer) så du kan risikere at bilen blir lavere enn opgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Samme fjør foran på sedan og touring Bak er det dog forskjell (touring veier mer) så du kan risikere at bilen blir lavere enn opgitt. Var det jeg tenkte hehe. Da blir det senk på min bil også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå