Minibusa Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Kjøpte denne i vinter for og ha den som isbil på jordet. Det har vært gøy, men nå er det ikke plass til den lengre, så del selges billig ved hurtig avgjørelse. Bilen er ikke pent bygget, men den er morsom og kjøre. Ble masse kjøring i vinter, men topp pakningen ga til slutt etter. Den er nå byttet, men bilen er ikke startet etter dette. Vet ikke hva som feiler den, og har ikke tid til og se på den. Fullt mulig at det kun er plugger etter topp pakningen tok kvelden, men skal ikke spekulere i det, det får kjøper ta seg av. Selges med ukjent feil, for gi bort pris. Finnes også en del rust på bilen... Skilter ble levert for en stund siden, men den er mulig og få skilter på. Tidligere eier må kontaktes for og levere vognkort del 2. Info om dette fåes hos biltilsynet, sjekket selv dette da jeg kjøpte den, men har ikke gjort noe med det. Sitter noe deler (ic, grenrør, 200sx turbo, justerbar boost controller, xs bov) som er lett og skru av om den skal hugges, så føler at jeg må ha litt for den. Har en "e46 m3 look" frontfanger, som kan selges veldig i tillegg Første med 5000,- kan hente bilen. Det skal vel være billig? tlf/sms 901 54 495 Ps. felger på bildet selges ikke med, men er til salgs og det finnes 4 av hver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Da ligger det bud på 4000,- Blir hentet i helgen om ikke det kommer høyere bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Da ligger det ikke noe bud på 4 tusen lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Om du enda har denne når skattepengene kommer i neste mnd, henter jeg den med glede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Om du enda har denne når skattepengene kommer i neste mnd, henter jeg den med glede! Hehe... Ja det virker som det er tingen... Bare og gi lyd fra seg når man har finanseringen i orden det, kan jo hende du er heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Den er grei, gir deg beskjed så fort jeg har penger på konto Forresten, du har ingen anelse på hva som er galt med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 du har ingen anelse på hva som er galt med motor? Nei. Men vil tippe det enten er plugger, coil eller en bensintrykk regulator som henger... Den har dårlig gnist, og forer på med masse bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Ok. Men sier ihvertfall ifra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 hvor mye hk er det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 hvor mye hk er det i denne? Vet ikke, aldrig bremset... Men går greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 da blir denne hentet av meg imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Denne er solgt, og hentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Uffda, det gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå