Fliid Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Er det noen her som har handlet med brukeren som kaller seg "guri"?
Deep Dish Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Hmmm... Var da svært så mye han/hun hadde av deler å selge. search.php?author_id=13390&sr=posts
Fliid Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Mye som kommer ifra samme bil, utifra hva jeg kan se.
opeth84 Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 ..kom gjerne med mer info. hva er problemstillingen her?{o_O} er da ikke ulovlig med mye deler,som en annen sa her også. selv har jeg også en god del deler, men får ikke solgt.. blærk. rart ingen vil ha e34 deler.
Fliid Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Venter på en motor som er betalt. Transport tiden fra Trondeim til Skien er visst blitt veldig lang, siden 9 dager er gått og ingenting er dukket opp. Og få fatt i selger pr. telefon er nå umulig og fikk en epost i går hvor man skylder på en tredje part , som tydeligvis skal ha sporingsnummer for pakke. Vedkommende har fått frist til 18 Mai g refundere penger eller frembringe sporingsnummer, ellers blir det en politi sak. Holder noen på forumet til i Trondheim og vil hjelpe meg, så hadde jeg vært takknemlig for det. Søker man angående bruker, så finner man telefon nr, navn og det man skulle trenge av informasjon. Vedkommende har lagt informasjonen ut frivillig, så jeg har ingen kvaler med og lede andre til denne informasjonen. Bruker man f.eks litt tid på nettet, så finner man både firma på vedkommende og man finner og ut informasjon på skattelistene som ligger ute på nettet. For en fantastisk informasjonbase nettet er.
Deep Dish Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Var det ikke en svindler her inne for ett til to år siden som kalte seg "Mari" som også var fra Trondheim.? Solgte masse deler som ikke eksisterte.! Mener "Hofstad" måtte ta en prat med han, da han visste hvem denne karen var.!? Får håpe dette ikke er samme person.!!
Fliid Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Når du sier det, så kan jeg kanskje huske brukeren du snakker om. Nei, man kan ikke dra alle i Trondheim under en kam : )
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Mener denne guri var og kikket på en e38 jeg hadde stående, eldre herremann som jeg tror hadde et bilverksted i trondheim. Mener og huske att han var litt vanskelig å nå til tider..
Fliid Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Ja, vedkommende er en eldre herremann. Min skepsis øker når leveringstiden fra påstått innleveringstidpsunkt til fraktselskap er over 9 dager. Troverdigheten til selger blir da svekket i mine øyne, og det hjelper lite og legge skylden over å tredje part.
Deep Dish Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Når du sier det, så kan jeg kanskje huske brukeren du snakker om. Nei, man kan ikke dra alle i Trondheim under en kam : ) Nei det er sant det... Mest sannsynlig så ordner det seg, og motoren dukker opp etterhvert..! Enkelte er bare rett og slett surrehuer og ikke svindlere, som rett og slett bruker langt tid på å avslutte en handel, som f.eks å komme seg på posten..!
Fliid Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Jeg venter i spenning. Men i morgen så får jeg nok bekreftet av Bring om det er hentet motor i Trondheim. Så det blir spennende. De færreste er vel interissert i anmeldelse. Det fører så lite godt med seg. : )
rel0ad Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Guri = Herremann, blir dere ikke mistenksom bare der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå