onolsen Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Kjøpte bilen i høst, og har siden bytta hjul, sota hele veien, bytta grill og senka den litt. Tenker på svarte speil! Noen tanker? Knipsa noen bilder idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Kjempe fin bil. Du har gjort alt riktig! Stemmer ja til svarte speil. Kan jo legge på film, i tilfelle du angrer Ligna nesten litt på en som ligger ute på finn.no. Bare at den har csl fanger osv http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22134911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Fin bil dette ja Gjort riktige oppgreaderinger på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 aah, denne likte jeg!!! tror jeg ville beholdt speila slik de er nå, men d er vel en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Knalltøff bil =) Er vel ikke mange av de hvite? Jeg stemmer også 'JA' til sorte speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Det blir nok svarte speil ja Er ikke så mange av de hvite nei, ble ikke solgt nye i Norge i fargen. Min ble importert sammen med én annen hvit en i 06 tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Tøff bil! Bor vel ikkke i hedmark? Tror jeg så denne ved Midtstranda Hamar her om dagen, ellers var det en helt identisk en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 For å få prikken over i`en så burde du montert Biltema sine AE-ringer og super-white pærer fra GS i tåkelysa. monterte slike på vår, og syns bilen fikk en nyere look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Kjempeflott bil! + 1 på RoaldJ sin ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Rått med hvit bil. Er jo blitt motefarge igjen nå Noen rundere speil og karbondetaljer hadde virkelig gjort seg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Lekker e46! nesten så jeg fikk lyst til å bytte bil nå Er med på Lars89 sin ide karbondetaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Meget pen bil. Villa bytta ut auskarene (speila) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 ja, fatter ikke at de har laga så firkanta speil på en ellers så rundformet bil.. FAIL by BMW har lyst på AC Schnitzer sine speil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Ac S speil hadde kledd denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå