Wacman Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Heheh,fett bilde. Nå angrer jeg litt på at jeg demonterte det modda M5 understellet i vinter.. Jeg må parkere på en plass at stykke unna de lave. P.S. fet bil nå,Destroy, gule tåkelys nå,så
Smurfen Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 bare ta vinkelslippern å peis på! gjort unna på 15 min marius/photowerkz som tok bildet
Wacman Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Skulle gjerne droppet den noen cm,men jeg kjører over heggedal hver dag og den råtne veien orker jeg ikke å riste i filler E28'en på enda. Coilovers kommer på til høsten tror jeg,vurderer å vinterlagre bilen så den lever til veteranstatus. Bimmer'n til guttungen,btw;
Smurfen Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 haha, gode gamle "rally Heggedal", kjørte der på den rævva veien selv idag alltid like morro! Alltid en utfordring med leppa! e46 er for dårlig.. skaff han en e34!
Wacman Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Vi får slutte å spamme tråden og heller ta det på søndag Men E34 er for firkanta,kan risikere at han detter og slår seg på de spisse hjørnene Er ikke vanlig E46,er Baby Racer II for faen!
Fredrik 90 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 uff, du er så grenseløst retard det er flaut for familienavnets rykte å bli assosiert med høy bil. Tenker du ikke over det når du kjører bil?! Høyden på bilen svarer til hvor mye respekt en person har i samfunnet. JO lavere bilen er, jo mer respekt har jeg til en person i hvertfall. Alle som ikke er enige med deg er tullinger og idioter hva? Jeg synes mange biler ser bra ut hvis de er senket men jeg mener det får da være grenser! Jeg tenker litt mer praktisk sett, man skal jo komme fram på vinteren også og for ikke å snakke om over alle landets fartsdumper og ugjevnheter. Man kan jo kjøpe seg en vinterbil selvfølgelig men når man som meg allerede har to biler som både jeg og fruen er avhengig av at tar oss fra A til B både vinter og sommer så blir det litt uaktuelt. Det er da det er så fint at hvis man ikke har interesse av å kjøre rundt i en bil som ser ut som den kjører på understellet så kan man la være uten at man skal bli stemplet som idiot av en bygdetulling som deg! Og om det er sånn at jo lave bilen er jo mer respekt får man så må det være et veldig lokalt fenomen oppe i den råne bygda di, for ellers i landet så har jeg inntrykket av at jo større og høyere bil du kjører jo større baller utstråler du at du har. Mange av e som kjøper sånne biler kjøper jo de selvsagt for å uttrykke dette og mange av dere vil nok nå komme å si at "Åneida, jeg synes ikke det er macho i det hele tatt med svær og høy bil"! Men uansett så synes dere innerst inne at det er faktisk litt tøft likevell, selv om dere aldri kommer til å si det høyt Det er liksom litt mer macho å kjøre Hummer H2 med 24" eller en ny M-sport X5 med 22" enn en skamsenka lilla og turkis UFO styla E36.
eiriksmil Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Yo! Dette treffet har ligget her ganske lenge, under 27 JUNI som forøvrig er riktig dato hehe http://www.bimmers.no/index.php?option= ... e9eeb4e2c6 Kult å se at så mange har tenkt seg til Lier på denne forhåpentligvis solfylte søndagen!
RoaldJ Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 dere får late som om jeg er der. hadde jeg bodd nærmere så hadde jeg stillt opp.
eiriksmil Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Dope! dere får late som om jeg er der. hadde jeg bodd nærmere så hadde jeg stillt opp. Karmøy, da bor du jo ikke så langt unna dama Kunne tatt en rån i Stavanger neste helg vi? hehe
Just-turbodiesel Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 uff, du er så grenseløst retard det er flaut for familienavnets rykte å bli assosiert med høy bil. Tenker du ikke over det når du kjører bil?! Høyden på bilen svarer til hvor mye respekt en person har i samfunnet. JO lavere bilen er, jo mer respekt har jeg til en person i hvertfall. Alle som ikke er enige med deg er tullinger og idioter hva? Jeg synes mange biler ser bra ut hvis de er senket men jeg mener det får da være grenser! Jeg tenker litt mer praktisk sett, man skal jo komme fram på vinteren også og for ikke å snakke om over alle landets fartsdumper og ugjevnheter. Man kan jo kjøpe seg en vinterbil selvfølgelig men når man som meg allerede har to biler som både jeg og fruen er avhengig av at tar oss fra A til B både vinter og sommer så blir det litt uaktuelt. Det er da det er så fint at hvis man ikke har interesse av å kjøre rundt i en bil som ser ut som den kjører på understellet så kan man la være uten at man skal bli stemplet som idiot av en bygdetulling som deg! Og om det er sånn at jo lave bilen er jo mer respekt får man så må det være et veldig lokalt fenomen oppe i den råne bygda di, for ellers i landet så har jeg inntrykket av at jo større og høyere bil du kjører jo større baller utstråler du at du har. Mange av e som kjøper sånne biler kjøper jo de selvsagt for å uttrykke dette og mange av dere vil nok nå komme å si at "Åneida, jeg synes ikke det er macho i det hele tatt med svær og høy bil"! Men uansett så synes dere innerst inne at det er faktisk litt tøft likevell, selv om dere aldri kommer til å si det høyt Det er liksom litt mer macho å kjøre Hummer H2 med 24" eller en ny M-sport X5 med 22" enn en skamsenka lilla og turkis UFO styla E36. hahaha, du er så grenseløst priceless ja, hummer er noe av det mest maskuline du kan kjøre, en x5 er en bil som ikke er så maskulin igjen, selv om den er en god allrounder sikkert. Jeg syns ikke det er macho med høye PERSONbiler, da tenker jeg først og fremst på vanlige personbiler med 18" originale biltema-lookalikes og plass til cindy salsa i mellom de smale og høye dekkene som står midt under bilen, og hjulbua. Se her, du ser forskjellen?
wicky124 Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 nå har jeg fått på nye hjula så jeg kommer så deg igår på shell....
Endre Hånde Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Se her, du ser forskjellen? Den nederste var jo bare rånete.
Torek Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Den nederste var jo bare rånete. Litt enig, men det er ene og alene grunnet sideskjørtet og svartsota baklykter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå