Amzoch Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Noen som vet om det er en stooor oppgave å ta ned halve innertaket så man kommer til soltaket, har noe laust der som tar anni når jeg tar det bak,,, riper taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Må jo av med lamper foran, solskjerm og knappe deksel, og mulig alarm sensor, om du har det. Løsne litt på A og B stolpe deksler. Tar vel ikke noe mer enn 1 time å få det til, om man ikke har gjort det før. Jeg har ikke gjort det før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 klare ma skru av soltaket uten å demontere innertaket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Kan jeg ikke tenke meg, den er jo holdt fast fra innersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Tenkte kun på "taket" til soltaket. ) nei men ska ta ned hele innertaket så man får skjekket sikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå