Halvorsen Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 I helvette så store hodeputer du hadde da xD pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Beivakongen : Tror nokk jeg beholder de gule lysa en stund til ! Som jeg sa, så er jeg litt usikker på de felga enda...men tiden vill vise ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Halvorsen : Har faktisk ikke tenkt over det hehe men så det nå når du sa d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Gratulerer med en pen e30. Bra at det kommer flere e30'er på Steinkjer, det trenger vi! Du har et kjempegodt utgangspunkt, det første jeg ville gjort er og senka den mer fram, eventuelt coilovers. Noen framtidige planer om bilen da? Mvh. Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Har ingen store planer, Litt mer senk! Tenke og beholde den som den er, ikke overstyle og div tull som sjer sjer med mange ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Oi oi Daniel, hva er det jeg ser? Har du vært uheldig?!?! http://www.t-a.no/nyheter/article120339.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Neiiii, er det mulig! Håper bilen din var den med lite skader, ser jo slik ut (!) Var/er vel en E36 compact til venstre der? Har vel skura greit oppi grøfta der i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Tipper Daniel lå først med e30'n, så compacten bakom. E30'n har vel fått seg en kakk i baken, med tanke på hvordan fronten til compacten ser ut.. Håper det ikke var noe så alvorlig at det ikke går å fikse opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Sent svar her men, Ja var jo uheldig og var på feil plass til feil tid !...og dere har vell sett skadene jeg har lakt ut bilder av på den andre tråden, Nå er bilen levert til oppretting, og jeg trenger sårt en ny dør ov en brukt bakstilling ! PM om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Mye sjer...bilen er snart færdig oppretta og klar til og ut på veien gjenn...har tatt lang tid etter som det har hvert transport streik...blir også montert 60/40 senk med det samme..og fronleppa blir lakkert i bilens farge...gleder meg sykt til og få gjenn bilen etter som jeg fikk bare brukt den ei uke før det gikk galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Bra ting ordner seg Bla ble takst på skaden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 taksterte skader for 55k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 kjøpte ett senkesett (60/40) av en her på forumet,han sendte såklart "feil" fjærer..så da må jeg vente enda lengre på at bilen blir færdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Du må da slenge inn noen bilder av bilen etter at jeg har rettet den opp å lakkert den så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Hehe..skal gjøre det ! skal få tatt masse bilder Godt jobba foresten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå