johan-is Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 ser ut som et bra eksemplar av en e30, men lurer litt på den chipen du skal ha, flytter ikke disse bare turtallsperren? kan det være så lurt på en bil/motor som har gått så lang..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Takk for det Er usikker på dette, er vell noen som har peiling på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 meget pen E30 du har der hvor får man kjøpt sån lakk til å ha på lyktene forann? skulle gjærne hatt den fargen på min E30 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Fin liten sak kolles vart d med chip? Kjøpt en e34 170 hk 2.5 som va chippa å kan vel sei d son at æ itj vart imponert over hoilbarhet på 2.5 12v værtfaill da rådan sto utgjænnom sia på blokka! Flytta vel så å sei bære turtallspærra på den ja men kan jo vårrå stor forskjell på type chip da... Ellers no store planer for denne el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Det var film som var på lyktene...kjøpes på www.lamin-x.com Har nå fått fjerna den filmen jeg...blir sort lyktefilm denne gangen ! HAr også bestillt meg ny rotor fodelerelokk og plugger fra gs-bildeler...men den kommer aldri i posten..og jeg drar til mo i rana om 2 dager !!! Skal laste opp noen nye bilder snart...har fått gjort en del småtterier med bilen den siste uka nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Bytte i 520ia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå