Rally Kalle Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Nylig vasket Det er montert Ac Schintzer vinge Angel Eyes Skal ha slike på den, men er det noen som vet om de passer ? Eller må jeg ha spacere ? og eventuelt hvor mange mm ? Noen som vet hvor jeg kan få tak i de ? Navn på felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Bil med masse potensiale det der. Liker fargen der på E36. Få å hvite blink i skjermene og lista som mangler så ser det strax bedre ut EDIT: Jeg har begge deler liggende til salgs hvis du er intressert. BILLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hehe takk, ja skal få tak i hvite skjønner du Skal ha mtech lister rundt Har du de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Tenkte jeg skulle montere slikt på bimmer'n ;D Noen som vet om det er en stor jobb ? Jeg har ikke airbag Heftigste ratt utseende som fins Dette er med Alcantaraskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Ting jeg skal gjøre med den i sommer/vinter! : M- fanger foran () M- fanger bak () M- sideskjørt () M- lister () Nye sko () Nye nyrer () Senk () Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Jeg tror dette kan bli seende bra ut, ser ut som veldig grei utgangspunkt. Nye sko hadde jeg prioritert først er vel det som gir bilen mest løft så senk etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Noen som vil komme med noen innspell på hva jeg kan gjøre ? Nevn en ting så vurderer jeg det og kanskje det havner på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 hvite blinkers på skjermene, få på dørlist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Det er vært veldig dårlig med update her fått nye vinter dekk, eksos fra katt og utover, siden jeg ble stoppa i teknisk med " Torshov-loffepotte". Hjullager til venstre side er på plass i huset, men ikke byttet enda Skal bestille høyre hjullager også, samtidig som jeg skal ordne håndbrekket helt nytt, med nye skjold, vaiere, sko og monteringsett ;p + at jeg leiter etter ett senkesett som til en brukbar pris. Så skal det byttes stabstag, begge foran, begge bære armene. Bremserør bak skal også byttes, tenker jeg kommer til å bytte alt av rør, da det også er noe rust på de foran. Og etterdet så skal skivene og klossene rund baut få seg en oppfriskning Da håper jeg at jeg skal klare EU kont i april uten en feil Det er hvertfall planen, og utseende messig kommer det m-tech fanger foran og m-lister i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Noen bilder ta dama Lekte litt med farger og skygger : Skade på V skjerm, skal ordne ny : Fine merket <3 En gang i sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Er angeleysa montert på opp-ned? syns det så så rart ut med "brudd" på ringen helt nederst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Nei, de er ikke det.. eller ble veldig usikker nå men de er nok ikke det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Vel, faktisk, så er de montert opp ned... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Okei bare tok mine AE som eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå