Gå til innhold

::-E87 ///M Le-mans blå-::


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oinsv5bxd1w3tt5f3syk.jpg

Her er det i alle fall et bilde fra annonsen.(med 18" sommerfelger) Bilen er full av salt og dritt etter noen turer opp og ned E6 de siste dagene, så får ta noen egne bilder senere, etter vask. Vurderte og kanskje starte en liten tråd om bilen for morsomhetens skyld. Blir ikke så veldig mye "modding" fra min side da jeg verken har mye penger(student) eller er noe særlig teknisk av meg. Men noen små ting blir det selvfølgelig.

Ny antenne, har allerede bestilt sports antennen fra bmw(105mm)

soting av ruter, oppgradering av navi, kanskje en ny endestuss, kanskje ESS 200hk & 450nm omprog.

Også skal jeg ha på et skistativ.

Er ellers veldig fornøyd med bilen, elsker interiøret med alt utstyret (skinn overalt, navi osv). Er også overlykkelig nå som det har hvert mildt på østlandet og nesten tørre veier. Har jo nesten kunnet akse uten hjulspinn :) Bilen har sports understell og sportsskinnseter, og ca 180 hk, så den er veldig morsom å kjøre! :D Bare gode ord om bilen så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her er det i alle fall et bilde fra annonsen.(med 18" sommerfelger) Bilen er full av salt og dritt etter noen turer opp og ned E6 de siste dagene, så får ta noen egne bilder senere, etter vask. Vurderte og kanskje starte en liten tråd om bilen for morsomhetens skyld. Blir ikke så veldig mye "modding" fra min side da jeg verken har mye penger(student) eller er noe særlig teknisk av meg. Men noen små ting blir det selvfølgelig.

Ny antenne, har allerede bestilt sports antennen fra bmw(105mm)

soting av ruter, oppgradering av navi, kanskje en ny endestuss, kanskje ESS 200hk & 450nm omprog.

Også skal jeg ha på et skistativ.

Er ellers veldig fornøyd med bilen, elsker interiøret med alt utstyret (skinn overalt, navi osv). Er også overlykkelig nå som det har hvert mildt på østlandet og nesten tørre veier. Har jo nesten kunnet akse uten hjulspinn :) Bilen har sports understell og sportsskinnseter, og ca 180 hk, så den er veldig morsom å kjøre! :D Bare gode ord om bilen så langt!

Herlig bil det der, gratulerer!

Og du må holde meg oppdatert på solfilm og endestuss, det er ting jeg har rotet med også, men har bare kjørt meg fast så langt. (Får jo ikke ha film på frontrutene, og potta er vanskelig å sveise på)

La våren komme 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det Dufniall! :) Har ikke kommet så langt med soting og endestuss selv ennå. Men soting blir satt bort når den tid kommer tenker jeg. Endestuss er jeg veldig usikker på hvordan jeg skal modde, virker som det finnes mange løsninger med mindre heldig resultat, så her har jeg ikke bestemt meg ennå. Frister veldig med full m-sport, er en på forumet her som selger det, men er litt usikker på hvor mye penger jeg skal legge i bilen... Kommer jo snart helt ny modell, er fristet til å gå i sparemodus i 1-2 år, så kline til med en skikkelig rå F20 i stedet. :) Tenker litt høyt her nå, regner med at det går greit :) Men om man får til løsninger som ikke er så allverdens dyre så går det jo an uansett! Så kommer til å fortsette letingen etter en løsning på endestuss. Forresten veldig tøft med nytt lys i AE, har du byttet pærer i tåkelys også? Hvordan er de nye AE' på dagtid kontra original? Tror kanskje jeg må bestille meg jeg og :D Legg gjerne ut litt mer info om hvilke du kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Halla, beklager sent svar her!

Riktig at led til AE ble kjøpt hos GS!

Enkel montering, når man finner fram til pæra som sagt... Kan forklare mer hvis noen er int! Kanskje gjøre en liten DIY hvis det er behov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestilte du pærer fra? Pris og tips til montering?

Ser ut til at disse syns bedre på dagtid enn originale, dvs du kan kjøre med bare de?

Og fin bil btw ;)

Bestilte disse: m5t9la6ux95m1dvfa9g9_thumb.jpg

Prisen er 600 ut juni :)

Tips til montering: Godt lys, kanskje en hodelykt. Uansett må man føle seg litt frem. Bak på lykten er det et plastdeksel. Jeg demonterte IKKE dette. Nedenfor dette dekselet sitter det en holder, og i denne sitter en halogenpære. Ledning har en hurtigkontakt. Ta av denne, sett på den fra GS (jeg måtte bøye litt på noen metallpinner for at den skulle gå på), og montér tilbake.

Jeg synes også det ser sterkere ut. Merker at det ikke er så mange som blinker på meg lenger :)

Takk for kompliment! Vil ta noen bilder nå, full av AG HD Wax, anbefales ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra!

Bommer jeg helt om jeg sier at det er GS sitt led sett? Hadde hvert supert med en kort forklaring på hvordan du tok av innerskjermen for å komme til pærene, skal snart gjennomgå samme prosess på min egen bil! :)

Takk for positiv respons!

Bestilte superwhite fra GS, som vist i innlegg over.

Tok ikke av innerskjermen! Si fra hvis du lurer på hvordan jeg gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...