Johnny.fjetland Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Hei alle sammen. Jeg fikk noen svar tidligere vedr nullstilling av olje servicen. Takker forresten for alle gode svar og hjelp Der fikk jeg flere forslag om hvordan nullstille olje service lampen. Nå har jeg skiftet olje og oljefilter, men skjønner ikke hvordan jeg skal JORDE pin 7 og19 slå på tenningen i 3-4 sekunder. Menes det da at jeg bare tar en liten ledning stump mellom de 2 punktene slå på tenningen eller er det mer jeg må huske på???
Fixfax Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 om du tar en ledningstump i mellom de punktene jorder du ingen ting, men lager en kortslutning, høres riktig ut for meg, men har ikke peil
bjalle Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Hei alle sammen.Jeg fikk noen svar tidligere vedr nullstilling av olje servicen. Takker forresten for alle gode svar og hjelp Der fikk jeg flere forslag om hvordan nullstille olje service lampen. Nå har jeg skiftet olje og oljefilter, men skjønner ikke hvordan jeg skal JORDE pin 7 og19 slå på tenningen i 3-4 sekunder. Menes det da at jeg bare tar en liten ledning stump mellom de 2 punktene slå på tenningen eller er det mer jeg må huske på??? Nei det er riktig,men ikke koble på feil punkter det kan bli fryktelig dyrt.Får du ikke 5 grønne lamper ved første forsøk så prøv igjen.
Johnny.fjetland Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Hei igjen. Nå har jeg prøvd 2 ganger men får fremdeles 1 orange lys. Skal den hetten settes på før jeg vrir om nøkkelen eller skal den være av????
Otis Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Det stemmer du har gjort, om det ikke virker, så koble av batteripolen i 30 min. For så og prøve på nytt igjen. Alle de grønne lysene skal lyse opp når den er resatt.
todleif Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Du tar ein ledning imellom 7 og 19. (ein av dei er jord) So skrur du på tenningen på det tredje hakket. (alt lyser i displayet) So er det berre å vente til du ser at det er resatt.
Rollerboy Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 eller , jorde punkt 7 i karosseriet, funker det å.. og skru på tenninen. Vent ca 10 sek... og , voila!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå