Gå til innhold

Hvor mange hk trur du vi klarer?  

189 stemmer

1. 1. Hvor mange hk trur du vi klarer?

• 500hk
      3
    • 600hk
      4
    • 700hk
      3
    • 750hk
      14
    • 800hk
      10
    • 850hk
      25
    • 900hk
      28
    • 950hk
      48
    • 1000hk
      54

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det råeste hadde jo vært en 2002 turbo med breddere og små hjul. men er vel begrenset hvilke bremser og understell som går på den og ikke minst feste i bakken med så mye hk

2002 turbo er samleobjekt, kan ikke ødelegge en slik bil med denne motor/driverk med mere ;)

Men hadde vært utrolig tøft

Nja, er vel ikke så mange som er orginale enda :lol: Men blir spennende å se dette. har lik motor selv som frista med turbo men den effekten jeg har nå holder fåreløbig :)

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir ikke E85

Ja som det står rundt 1000cc, har ikke tenkt så langt ennå. Kan også bli 1200cc for alt jeg veit ennå.

Er ikke noe vist å overdrive størelsen på dysene, og planen er at vi skal klare 1000hk på papiret. Men skal kjøres med 700 et sted kansje.

Denne skal mappes på 99 v-power

Skrevet

Dette kan bli bra! Hvor mye må man betale for en slik motor i disse dager da?

Skrevet
Dette kan bli bra! Hvor mye må man betale for en slik motor i disse dager da?

Vi har byttet litt. Den 1 motoren er den jeg kjørte hull i blokka på i fjord, så er det en dele motor jeg kjøpte for å sette disse til 1 motor. Men så har jo jeg fått kjøpt meg en CSL motor.

Men en komplett S54 koster vel en del enda, står en på finn.no til 35 000,-kr. Der har idiotene kappet av motor el nettet. :applause:

Skrevet
Da ser det ut som at det blir en sprek stv e39 :P

E39 Touring hadde vært no ;)

Hadde vært kult med Ole Brum Solskjerm på siderutene,skiboks på taket, tomme kofferter i bagasjen, Skikkelig familiebil preg, og forbikjørt folk på motorveien med dette :lol:

Skrevet

kult!

Putt den ned i en E46!! E46 coupe er jo kjempestilige biler, som nesten ingen her i landet har kjørt på bane med mye hester i !

(Selvfølgelig bortsett fra yngve)

Skrevet

Høres ut som et meget heftig prosjekt som ikke blir feil uansett hvilken bil denne settes i!

Men holder en knapp på E39 touring... hehe;-) Hadde ikke vært dumt i det hele tatt.

Skrevet
Høres ut som et meget heftig prosjekt som ikke blir feil uansett hvilken bil denne settes i!

Men holder en knapp på E39 touring... hehe;-) Hadde ikke vært dumt i det hele tatt.

E39 touring er i boks :)

Edit.. Selger som hadde denne solgte den selv om vi hadde avtale..

Så må leite etter ny

Skrevet

Har laget et avstemningsspørsmål.

Der vinneren vil få varer fra oss for 1000kr gratis.

Er det flere som har tippet samme resultat blir det loddtrekning mellom disse.

Blir kun en vinner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...