Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er også litt kritisk til NAF som organisasjon for bilistene, men har ved et par anledninger sluppet unna egenandelen ;)

Skrevet
Jeg har nylig meldt meg inn i Falck. Får håpe det er like god service der :)

falck er helt ubrukelig :P, bortsett fra det å bli taua til nærmeste verksted.

naf har sånn at om det er mer enn 2dagers reparering så kan du få bilen hjem (ivaffall til værksted nærmere hjemme etter ønske). har og mulighet for å få dekt leiebil.

broren min er falck medlem, han krasja i trysil eller gol elns, falck kunne bare kjøre til nærmeste verksted. evnt betale blodpris for å få den hjem.

naf har dog bare 2 hentinger i året, mens falck har vell ubegrenset.

men er ikke så ofte man trenger hjelp mer enn 2 ganger i året da.

Hver eneste gang jeg har hatt biltrøbbel har også NAF kun vært behjelpelig med tauing til nærmeste verksted, verken mer eller mindre.

Skrevet

Jeg brente meg på det såkalte ungdomsmedlemskapet deres.

Trodde dette inkluderte medlemskap slik som det vanlige gjorde, men ikke snakk om det nei.

Ble heller ikke nevnt, så når jeg stod punktert 60 mil hjemmefra uten jekk å ringte de for hjelp skulle de ha en formue, eller oppgradere mitt medlemskap til ett fullverdig, men det ble ikke aktuelt, hadde vært medlem i to år. men ikke vært siden.

Men spørs om jeg skal melde meg inn om jeg skal på bilferie til tyskland eller lengre ned i europa.

Skrevet

Det blir ikke så mye applaus til NAF fra min side.

Tegnet abonnement hos NAF på kona mi for 6 år siden da ho er avhengig av å komme på jobb til rett tid om morgenen (selvstendig næringsdrivende) og hvis biltrøbbel skulle oppstå så har vi NAF i bakhånden.

Men her for en liten stund siden kom hun med fly til Værnes og da ville ikke bilen starte, jeg var bortreist selv og ho måtte hente ungen vår i barnehagen før den stengte, så ho ringte NAF, men svaret ho fikk var at de kunne komme om halvannen time, og det var ingen forståelse å få fra NAF om situasjonen med ungen vår.

Endte med at jeg fikk noen folk fra jobben min til å dra å hjelpe ho og problemet var løst på under 20 min. Så nå har jeg meldt meg ut av NAF.

En annen ting for at jeg melder oss ut er at vi kjører jo driftsikre biler som blir godt oppfulgt med servicer, så vi har kun hatt den ene stoppen :D

Men jeg kan skjønne det at det kan være god hjelp når en er på ferietur i Europa

MVH

Martin

Skrevet
Jeg brente meg på det såkalte ungdomsmedlemskapet deres.

Trodde dette inkluderte medlemskap slik som det vanlige gjorde, men ikke snakk om det nei.

Ble heller ikke nevnt, så når jeg stod punktert 60 mil hjemmefra uten jekk å ringte de for hjelp skulle de ha en formue, eller oppgradere mitt medlemskap til ett fullverdig, men det ble ikke aktuelt, hadde vært medlem i to år. men ikke vært siden.

Men spørs om jeg skal melde meg inn om jeg skal på bilferie til tyskland eller lengre ned i europa.

Du var vell tilfeldigvis ikke i Trondheim?:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...