Kenni Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Meldte meg inn i NAF med veihjelp i Europa før jeg la ut på tur til Spania. Og det skulle vise seg å være gull verdt. Når jeg kom til Tyskland så svikta nivåreguleringen og jeg trengte hjelp. Jeg ringte NAF og forklarte problemet og etter en time så kom det en fyr for å se om det var noe han kunne gjøre på stedet. Vi ventet en halvtime til så kom en tauebil som kjørte oss til et BMW verksted. Det kom en taxi til verkstedet som kjørte oss til et hotel. Jeg tok en telefon og NAF fiksa resten. Bilberging, verksted, taxi og hotel. Fra nå av så skal jeg være fast medlem men veihjelp hos NAF. APPLAUS TIL NAF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 NAF har god service, og tar vare på kundene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 vert medlem i mange år jeg. prøvf veihjelp 1 gang. var en reimstrammer som knakk og ei mulitreim som sleit. svippa bilen på jobben til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Bortsett fra en kjip erfaring hvor jeg stranda utafor Drammen og NAF-duden ikke var så behjelpelig med å finne en løsning (han kunne bare hjelpe oss til nærmeste bensinstasjon hvor jeg måtte kjøpe slepetau og ta over selv), så har NAF hjulpet meg sikkert 8-10 ganger nå. Veldig hyggelige folk Er en helt skalla kortvokst mann som røyker rullings som patruljerer her i Oslo, håper alltid på at han skal hjelpe til, jævlig allright kar (hjulpet meg to ganger) PS. Er det forskjell på vanlig NAF medlemskap og NAF Europa som du sier her, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Det er et vanlig medlemskap, så har du medlemskap med veihjelp i europa. Koste 400,- mer tror jeg. Du har da 2 gratis veihjelp i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Jeg har også benyttet meg av NAF veihjelp flere ganger. Det er gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Det er et vanlig medlemskap, så har du medlemskap med veihjelp i europa. Koste 400,- mer tror jeg. Du har da 2 gratis veihjelp i året. Det visste jeg ikke. Synes de var dårlige til å opplyse om det, trodde liksom at det var inkludert i prisen. Fikk gratis veihjelp i Sverige i 2008 hvertfall, og jeg har vanlig medlemskap til 800 kr. i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 NAF hjelper stadig flere, ikke bare på veien, men også når du har problemer med bilen på din hjemmeadresse. Det er trygt å vite at du får hjelp uansett grunn dersom du skulle få problemer med bilen – uansett tid på døgnet og i hele Europa. NAF-medlem med veihjelp: 930,- NAF-medlem uten veihjelp: 490,- Er nok denne forskjellen det er snakk om. Jeg har heldigvis aldri fått bruk for NAF, men det er jo hyggelig å høre at det faktisk fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg har nylig meldt meg inn i Falck. Får håpe det er like god service der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg har kjørt bil i 30 år og tjent nesten 30.000 +renter på ikke å være medlem, så da har jeg litt kontanter å taue for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg har kjørt bil i 30 år og tjent nesten 30.000 +renter på ikke å være medlem, så da har jeg litt kontanter å taue for.... Hehe bra for deg Men tenk deg de gangene du skulle reise langt i Europa.... Så kan man liksom ikke ringe til en kompis og si. Hei! vil du taue bil idag? Haha Men du sparte en god del ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Jeg har kjørt bil i 30 år og tjent nesten 30.000 +renter på ikke å være medlem, så da har jeg litt kontanter å taue for.... Og så må du regne forsikringsfordel hos Gjensidige av de 4000,- NAF dekker av egenandelen på bilforsikringa så har du nok ikke spart så mye penger tenker jeg Gjensidige ga best pris de gangene jeg har sjekka forsikring. At man i tillegg kan heve egenandelen 4.000,- pga NAF og at de dekker det gjør det enda mer gunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er litt synd at vi blir overrasket de gangene man faktisk får god service her i landet. Jeg merker selv at jeg legger merke til det de gangene folk gjør det lille ekstra for å tilfredstille kundene sine. Godt å høre at NAF tydeligvis vet å holde på medlemmene sine ved å levere god service når det oppstår problemer. Kanskje jeg skulle vurdere et medlemskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runet Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Skryt og skryt.... Naf er blitt et reisebyrå, og som dere skriver her, så er de sikkert flinke til å hjelpe folk på tur- Derimot svikter de totalt på det de var ment for: En organisasjon som skal kjempe for bilistene. De er så dårlige med politisk press at de skulle skamme seg langt ned i skoa sine. Ta fra dem navnet sier jeg Jeg tenker ikke bare avgiftskroner, men også vei og sikkerhet. Jævlig rart det ikke er dukka opp en skikkelig konkurrentorganisasjon som vil noe... Nordmenn er som grekerne: For late. Og jeg er vel en av dem Tenk om Naf kunne jobbe litt mer lobby mot kunnskapsløse politikere (feks samferdselsministre uten førerkort eller bil, vi har jo tradisjon for det, heh..) Legge press på dem og få de til å svette litt? A la Bellonahauge og Køddekalv? Men Naf får kanskje statstøtte og må oppføre seg pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Jeg har nylig meldt meg inn i Falck. Får håpe det er like god service der falck er helt ubrukelig , bortsett fra det å bli taua til nærmeste verksted. naf har sånn at om det er mer enn 2dagers reparering så kan du få bilen hjem (ivaffall til værksted nærmere hjemme etter ønske). har og mulighet for å få dekt leiebil. broren min er falck medlem, han krasja i trysil eller gol elns, falck kunne bare kjøre til nærmeste verksted. evnt betale blodpris for å få den hjem. naf har dog bare 2 hentinger i året, mens falck har vell ubegrenset. men er ikke så ofte man trenger hjelp mer enn 2 ganger i året da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå