blckwtr Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Vurderer å kjøpe ESS M52TUB22 TS2 til min BMW, og lurer i den forbindelse på hva som er anbefalt av andre tilleggsmodifikasjoner dersom ikke ting skal ødelegges. Observerer at dette settet ikke har sportluftfilter. Finnes det andre like gode alternativer? Ser at Active Autowerke har kit som passer 323 og 325, men ikke 320, går det an å sette på et av disse?! Anbefalinger, synspunkter?! Kunne gjerne tenkt meg sportseksos også og trenger noen anbefalinger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Med sportsluftfilter så mener du hva? Konfilter? Er jo bare sette på et kn filter det som passer. Dog avskjerming mot motorvarmen anbefalest sterkt, ellers er det fint lite vits i det. Av eksos vil jeg sett på Scorpion (fåes kjøpt på koed.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blckwtr Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 De anbefaler forskjellig, og de hos ESS tuning anbefaler å bruke originalt pappfilter og filterhus. Ser at Active Autowerke har K&N luftfilter. Kankje begrepsbruken er noe forskjellig?! Takker for svar, jeg skal sjekke ut scorpion... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Det spiller nok liten rolle hva du går for. Når brukt riktig er det ingen av løsningene som vil ødelegge noenting som helst. Personlig ville jeg kansje brukt orginal luftfilterboks for å holde orginal-looken i motorommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Du har forresten en M54B22 motor I kitet fra ESS så er alt du trenger for å få det holdbart, så du trenger ikke kjøpe noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå